בשורה משמחת לתלמידי בית הספר 'אלון יזרעאל': בימים אלה החלה הקמתה של מצללה ענקית שתתפרש מעל שני מגרשי הספורט הנמצאים במרכזו של בית הספר.
1 צפייה בגלריה
המצללה הענקית מעל מגרש הספורט
המצללה הענקית מעל מגרש הספורט
המצללה הענקית מעל מגרש הספורט
(הדמיה: עיריית עפולה)
כידוע, לבית הספר החדש, שבנייתו הסתיימה לפני כשנה בדיוק בעלות של 15 מיליון שקלים ונפתח בשנת הלימודים האחרונה, יש אולם ספורט ובשנת הלימודים הקרובה יוכלו הילדים וצוות המורים לקיים שיעורים וליהנות ממפגשים גם ממגרשי הספורט בחוץ בימי החורף ובימי הקיץ.
יש לציין כי לפני כמה חודשים הוקמה בבית הספר מצללה ראשונה מעל הטריבונה הצופה אל מגרשי הספורט המשמשת גם כ'אמפי' לטקסים ואירועים של בית הספר והשבוע, לאחר שהסתיים ההליך המכרזי שהחל לפני כמה חודשים, החלה הקמתה של מצללה ענקית בצורת 'פעמון' מעל לשני מגרשי הספורט של בית הספר שתכלול תאורה פנימית חדשה ותעוצב בצורה חדשנית ובצבעים שיתכתבו עם המבנה החדש והמרשים.
קראו גם >>>
מאגף ההנדסה נמסר כי הקמת המצללה, שעלותה כחצי מיליון שקלים, אורכת כחודשיים וכדי לעמוד ביעד של פתיחת שנת הלימודים החלו עבודות ההקמה כבר השבוע. עוד הוסיפו באגף כי תלמידי בית הספר ייהנו בשנת הלימודים הקרובה ממצללה מודרנית ובטיחותית ראשונה מסוגה במוסדות החינוך בעפולה כיאה לבית ספר חדש ויפה כמו אלון יזרעאל.