בעיריית עפולה החלו בימים האחרונים בהכנות לפתיחת פארק המים העירוני גליצ'. הפתיחה הרשמית של הפארק תהיה בחג השבועות - חג המים.
2 צפייה בגלריה
פארק המים גליצ'
פארק המים גליצ'
פארק המים גליצ'
(צילום: דוברות עיריית עפולה)

לקראת פתיחת הפארק צוות התפעול שלו מילא כבר מים, ניקה משאבות והחל בטסטים של המגלשות ועולם המים של הילדים. הצוות גם עושה בדיקות נוספות על מנת שהמקום יהיה מוכן ב־100 אחוז לפתיחה. כמו כן לקראת הפתיחה הרשמית יסירו את הקירוי שנמצא מעל הבריכה.
פארק המים גליצ' הוקם בהשקעה כספית כוללת של כ־14 מיליון שקל, כש־9 מיליון מתוכם גייס ראש העיר אבי אלקבץ מהמשרד לפיתוח הנגב והגליל. המקום כולל 6 מגלשות בגדלים שונים ולכל הגילים ומתחם קטנטנים גדול. הרעיון מאחורי הקמתו היה לייצר מקום בילוי אטרקטיבי לתושבים בקיץ החם של בירת העמק ולהוסיף נדבך משמעותי בשיפור איכות החיים בעיר. הפרויקט נחשב לפרויקט דגל של העירייה בקדנציה השלישית של אלקבץ כראש עיר.
המקום נפתח בקיץ שעבר ומיד הפך להצלחה גדולה. תושבי העיר נהרו למקום בהמוניהם, כשאת יום הפתיחה הרשמי הקדישה העירייה לילדים עם צרכים מיוחדים. על פי נתוני העירייה בכל יום ביקרו בו בשנה שעברה כ־800 איש ולאורך כל התקופה בה היה פתוח כ־50 אלף איש. נתון שבהחלט מצביע על הצלחת המקום.
מחירי הכניסה לפארק בקיץ 2024 יהיו זהים לשנה שעברה: בימי חול - 30 שקל לתושבי העיר ו־120 שקל לתושבי חוץ; בימים שישי ושבת - 40 שקל לתושבי העיר ו־160 שקל לתושבי חוץ.

2 צפייה בגלריה
פארק המים גליצ'. הצלחה גדולה
פארק המים גליצ'. הצלחה גדולה
פארק המים גליצ'. הצלחה גדולה
(צילום: דוברות עיריית עפולה)
קראו גם:

"פארק המים גליצ׳, פארק המים של העפולאים ימשיך גם הקיץ להיות מוקד בילוי ופנאי ייחודי לתושבים הנפלאים שלנו", מסר ראש העיר אבי אלקבץ, "הם ייהנו ממחיר מסובסד וממתקן מהיפים בישראל, בלי צורך לעמוד בפקקים ולהמתין בתורים ארוכים.
בנוסף, אנחנו עובדים בימים אלו על הרחבת הפארק ב-2 מגלשות נוספות שישדרגו עוד את פארק מים שלנו יוסיפו לחוויה המשפחתית. אני מזמין את תושבי העיר להגיע לבלות איתנו גם בקיץ הקרוב".
בתוך כך, השדרוג שמדבר עליו אלקבץ צפוי להיות מוכן רק בקיץ 2025. שתי המגלשות החדשות שהוזמנו נמצאים כרגע בשלב תכנון.