בתזמון מושלם לטמפרטורות הלוהטות פתחה היום (שלישי) עיריית עפולה את פארק המים שזכה לשם המדליק גליצ' באירועים ייחודיים לילדי הגנים בעיר.
1 צפייה בגלריה
פארק המים בעפולה
פארק המים בעפולה
פארק המים בעפולה
(צילום: דוברות עיריית עפולה)
את אירוע הפתיחה שלו החליט ראש העיר אבי אלקבץ להקדיש לילדי גני החינוך המיוחד שזכו לחנוך את הפארק יחד עם הוריהם שיהיו הראשונים לחנוך את מתחם הקטנטנים, לטפס ולהתגלש במגלשות המתקן וליהנות מהבריכות הסמוכות.
כמו כן יוקדש במהלך השבוע יום מיוחד נוסף לסבים וסבתות שיוכלו לבוא עם הנכדים והנכדות (הרשמה ופרטים דרך אתר האינטרנט של עיריית עפולה) ובשאר הימים ייפתח הפארק לכלל ילדי הגנים בעיר עפולה יחד עם הוריהם בפארק המים בהרשמה מראש באתר העירייה.
מהנהלת הפארק נמסר כי מתחם המגלשות יהיה מוכן בעוד כשבועיים וייפתח ביומו הראשון של חודש אוגוסט במהלכו מתוכננים אירועים רבים כגון שחייה לילית ומסיבות לבני נוער וצעירים במהלך כל ימי השבוע ובסופ"שים.


קראו גם:

מנכ"ל החברה הכלכלית, נתנאל כהן, שהופקד על ידי ראש העיר אבי אלקבץ להוביל את הקמתו ובנייתו של פארק המים לצד מהנדס העירייה אבישי שאול, אמר עם הפתיחה: "זהו ללא ספק שבוע מרגש והיסטורי עבור העיר עפולה שהפכה לעיר הראשונה בצפון שמקימה ומציעה לתושביה פארק מים אך ורק שלהם. תודה לכל מי שהיה שותף להקמת הפארק תוך חמישה חודשים בלבד מרגע ההקמה ועד לרגע הפתיחה וכמובן לתושבי עפולה שהפארק הזה הוא שלהם לגמרי".