בחירות 2024 במועצה האזורית עמק יזרעאל: שלומית שיחור רייכמן מהיישוב תמרת, שמתמודדת על ראשות המועצה, משוכנעת שכבר בסיבוב הראשון תיפול הכרעה מי יהיה ראש המועצה הבא של עמק יזרעאל, בבחירות שיתקיימו השבוע ביום שלישי ה-27.2.
2 צפייה בגלריה
שלומית שיחור רייכמן
שלומית שיחור רייכמן
שלומית שיחור רייכמן
(צילום: נחום סגל)

"אנחנו מאמינים שההכרעה תיפול כבר בסיבוב הראשון. אנחנו נעבוד עד השעה 21:59 ביום שלישי הקרוב על מנת להבטיח שכבר למחרת תהיה לנו הנהגה חדשה", אמרה שיחור-רייכמן.
על התחושות לקראת יום הבוחר: "התחושות ערב הבחירות מצוינות ומרגשות, לא רק בגלל הסקרים המחמיאים, אלא בגלל מאות הפעילים והפעילות השותפים למסע שלנו. א.נשים עזבו הכל והגיעו לעזור ולסייע על מנת לקדם את המקום שאנחנו כל כך אוהבים ואוהבות וזה פשוט מרגש".

2 צפייה בגלריה
שלט בחירות של שלומית שיחור רייכמן
שלט בחירות של שלומית שיחור רייכמן
שלט בחירות של שלומית שיחור רייכמן
(צילום: יוסי וקנין)

פחות מיומיים לבחירת שיחור-רייכמן מסבירה גם למה היא הכי ראויה לעמוד בראש המועצה האזורית החשובה במדינה.
"אני מביאה עימי לתפקיד ניסיון ניהולי עשיר של קידום ושיפור ארגונים ברמה הלאומית והמקומית, יכולת מנהיגות והובלה והכרות עמוקה עם גורמים בכל המערכות הממשלתיות והציבוריות, המהווה מפתח לשמירת ופיתוח העמק", אמרה, "לאורך כל דרכי הציבורית ידעתי לאחד סביבי צוותי פעולה כאשר מנהיגות משתפת תהיה גם כאן בעמק העיקרון המנחה עבורי ועבור כל הנהגת המועצה. שיתוף זה בא כבר בשנה האחרונה לידי ביטוי במסע המרתק אותו עברנו כאשר עבדנו על תכניות עבודה מעמיקות עם הצוות הנהדר שבא איתי, א.נשים מכל העמק, מומחים ומומחיות ברוח של שיתוף פעולה. אני מחכה בציפייה לרגע בו אנפץ עוד תקרת זכוכית, ואוכל להוביל מועצה יוזמת, הנמצאת בשטח בכל יישובי המועצה ולהוביל את העמק למקום שהוא ראוי לו עבור כולנו".
קראו גם: