עובד עיריית עפולה הותקף באמצע יום העבודה בתוך משרדי העירייה, כך חושדת המשטרה, על ידי שני חשודים בגלל חוב, לכאורה, של 1,100 שקל שיש לעובד בשוק השחור.
1 צפייה בגלריה
אחרי ארבע שנים נדרש לשלם את החוב
אחרי ארבע שנים נדרש לשלם את החוב
אחרי ארבע שנים נדרש לשלם את החוב
(צילום להמחשה: שאטרסטוק)
על פי גורמים במשטרה, לפני כארבע שנים לקח עובד עיריית עפולה הלוואה של 1,500 שקל בלבד ממלווה בשוק השחור, תוך שהשניים סיכמו על החזר קבוע של 200 שקל בחודש. לאחר חודשיים בהם שילם עובד העירייה את התשלומים, נעלם המלווה, והחל מהחודש השלישי לתשלום החוב, לא הצליח עובד העירייה לאתר את האיש לו הוא חייב כסף.
על פי החשד, אחרי כל אותן שנים, קיבל לפתע עובד העירייה שיחת טלפון מאדם שבישר לו שהחוב שלו מלפני כ-4 שנים לאותו מלווה שנעלם, עבר אליו, ולא רק זה. לטענת אותו אדם גרושתו של עובד העירייה לקחה גם היא הלוואה בסך 5,000 שקלים, וגם את ההלוואה הזאת על עובד העירייה להחזיר לו.
העובד מסר לאדם שהתקשר אליו, כך על פי החשד, כי אין הוא יודע על חובותיה של גרושתו, וכי אין ביכולתו לשלם כעת את החוב, אך הוא יתארגן עליו בהמשך. "אם לא תשלם, יש דרכים אחרות שתשלם את הכסף", עמר לו האיש וניתק.
קראו גם >>>
לפני כחודש, כך על פי החשד, הגיע אותו אדם משיחת הטלפון ואדם נוסף למשרדי עיריית עפולה, חיפשו את העובד, ולאחר שאיתרו אותו, הכניסו אותו לתוך אחד המשרדים ועל פי החשד הכו ואימו עליו, לכאורה.
העובד המאוים, המוכה והמושפל הסכים להחזרים של 500 שקלים בחודש על שארית החוב שלו והחוב של גרושתו, איתה הוא לא בקשר ולא יכול לברר בכלל האם קיים חוב כזה בכלל.
בנוסף, על פי החשד במהלך חודש אחד בלבד המשיך המאיים להגיע למשרדי העירייה ולאיים על העובד שכבר הספיק להעביר לו 2000 שקלים, עד ששוטרי ימ"ר ירושלים דווקא, שביצעו על אותו אדם מעקבים, עלו על הסיפור, ועצרו אותו.