הקיץ עוד לא כאן, אבל נוף הגליל מוכנה לקראתו: העירייה השלימה לאחרונה את הקמתו של פארק המים הגדול בצפון - פרויקט דגל שהוביל ראש העיר רונן פלוט. בדיקת מערכות ההפעלה הושלמה ועם קבלת האישורים ממשרד הבריאות הפארק ייפתח באופן חגיגי, לקראת חג השבועות ואולי אפילו לפני.
2 צפייה בגלריה
פארק המים של נוף הגליל
פארק המים של נוף הגליל
פארק המים של נוף הגליל
(צילום: דוברות עיריית נוף הגליל)

פארק המים של נוף הגליל הוא הכי גדול בצפון. בהקמתו הושקעו 45 מיליון שקלים בסיוע משרד הפנים, משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ומפעל הפיס שסייע במימון פיתוח הבריכה.
הפארק משתרע על פני שטח של 12 דונמים בסמוך למתחם הקאנטרי ספא וקריית הספורט של נוף הגליל הכוללת את האצטדיון העירוני והאצטדיון לנוער. הפארק כולל שלושה מתחמי מים: בריכת שחייה, משטחי דשא ומלתחות.
המתחם הראשון, 'עולם הילד', נועד לפעוטות מגיל אפס עד 6 וכל האלמנטים והאטרקציות שבו מותאמות לילדים בגיל הרך. עד גילי 6-7 הילדים יוכלו ליהנות משלוש מגלשות מים, בריכת שחייה ומגוון אטרקציות של משחקי מים ומתקני מים מושקעים, המתחם כולו מקורה וכולל שטחי ישיבה להורים.
המתחם השני מיועד לילדים הבוגרים, לבני נוער וגם למבוגרים שאוהבים להתגלש במים. המתחם כולל ארבע מגלשות גוף בגובה של שבעה מטרים שנעות בארבעה מסלולי גלישה. המתחם השלישי מיועד אף הוא לבוגרים, כולל מגדל מנהרות גלישה באבובים בגובה של 15 מטרים, 12 מטרים ו–9 מטרים.

2 צפייה בגלריה
פארק המים של נוף הגליל
פארק המים של נוף הגליל
פארק המים של נוף הגליל
(צילום: דוברות עיריית נוף הגליל)
קראו גם:

בנוסף למתחמי מגלשות המים, הפארק כולל בריכת שחייה קיצית עם מתקן קירוי, משטחי דשא מוצלים, מלתחות ושטחי שיזוף. מנהל הפרויקט, צביקה שמש מחברת דבלמן פרצלינה בע"מ, מסר כי פארק המים של נוף הגליל הוא הגדול בצפון ואחד הגדולים בישראל. "מדובר בפארק מים מושקע מאוד שכל מתקן בו תוכנן בקפידה ועומד בסטנדרטים של פארקי מים מהמובילים בעולם", אמר שמש, "הפארק נכנס לתקופת הרצה, בהתאם ללוח הזמנים המתוכנן כך שבתחילת עונת הקיץ הוא יהיה ערוך ומזומן לקבל את תושבי העיר".