מסתמן כי הזמר עומר אדם יופיע בחגיגות יום העצמאות בטבריה. עומר אדם, מהזמרים המצליחים בישראל שממלא אצטדיונים בהופעותיו, יגיע לטבריה לראשונה להופעה מלאה ויבצע את מיטב להיטיו. מהעירייה נמסר כי כל הפרטים סוכמו ונשאר רק לחתום על החוזה.
2 צפייה בגלריה
גן העיר בטבריה
גן העיר בטבריה
גן העיר בטבריה
(צילום: בן רוטשטיין)

עוד נמסר מהעירייה כי חגיגות יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל יתקיימו בגן העיר המחודש לראשונה אחרי הרבה שנים, לאחר שבשנים האחרונות המופע התקיים ברחבת כיכר רבין הסמוכה לגן.
לגבי מופע הזיקוקים המסורתי טרם התקבלה ההחלטה בעירייה טבריה אם יהיו זיקוקים או לא ומסתמן כי ייערך מופע זיקוקים ללא קול, זאת בהתחשב במצב המלחמה שישראל נמצאת בו עם הרבה הלומי קרב שסובלים מרעש הזיקוקים.
יש לציין כי ברוב הערים בארץ כבר הצהירו שבעקבות המלחמה ובעקבות הפצועים הרבים הוחלט לוותר על מופע הזיקוקים המסורתי של יום העצמאות.
שלום קחו מ'פלאפל אורית' הסמוך לגן העיר מתרפק על הזכרונות של מסיבות יום העצמאות שנערכו בעבר במקום ושמח על חזרתן: "זה להחזיר עטרה ליושנה, לחזור לימים שהינו ילדים ובאים למסיבות יום העצמאות על הכתפיים של ההורים שלנו. זה עושה טוב בלב לעיר שאנחנו מאוד אוהבים. אין על טבריה בעולם. זו העיר הכי יפה שיש - גשמית ורוחנית".

2 צפייה בגלריה
עומר אדם
עומר אדם
עומר אדם
(צילום: יאיר שגיא)
קראו גם:

ההיסטוריון הטברייני רפי חלפון מברך על חזרתן של חגיגות יום העצמאות לגן העיר, אבל לדעתו עדיף להקים את הבמה המרכזית בטיילת: "אני בעד לתת לאנשים יום אחד לשמוח ברחובות ולשמוע מוזיקה ולרקוד, אבל אני לא מבין למה לא עושים את החגיגות בטיילת, יש לנו ים וצריך לנצל את זה. אולי צריך להקים במה נוספת בטיילת, היא מספיק גדולה, אני לא מבין למה לא עושים שם אירועים".