מאמן הפועל עפולה פליקס נעים יצטרך להכריע בימים הקרובים על זהות מאמן השוערים בצוות המקצועי שהוא בונה. כפי שכבר פורסם, מאמן הכושר בעונה הבאה יהיה שרון כץ, שחוזר לקבוצה לאחר מספר שנים בהן עבד עם המאמן ירון הוכנבוים.
2 צפייה בגלריה
אריק שמואלי (צילום: שרון צור)
מי המועמדים לאמן את שוערי עפולה בעונה הבאה? הבחירה הראשונה של נעים היתה במוטי אזולאי, שעבד בעבר בקבוצה עם המאמן ניסן יחזקאל ובשנים האחרונות הוא מאמן השוערים של בני סכנין. אזולאי מוערך ועם שם טוב כמאמן שוערים מצוין, אך ישנה קשים בנושא הכספי. עד כמה עפולה מוכנה להשקיע במאמן שוערים? שאלה טובה.
המועמד השני הוא אריק שמואלי, שעבד בשנתיים האחרונות בהפועל נצרת עילית. שמואלי נחשב לאחד ממאמני השוערים הטובים בארץ. מספיק לראות את העבודה שעשה עם השוער אבי אבגי בשנתיים האחרונות, כשהצליח לשמור אותו ביכולת גבוהה בגיל 40, כדי להבין מדוע הוא מוערך מאוד. נעים ושמואלי חברים טובים, הם בקשר ואף אחד לא יתפלא אם הוא זה שבסוף יהיה מאמן השוערים.
2 צפייה בגלריה
מאיר כהן (צילום: שרון צור)
מאיר כהן (צילום: שרון צור)
מאיר כהן (צילום: שרון צור)
לצד שני הפייבוריטים של נעים, יש גם מועמד נוסף שוער העבר האגדי מאיר כהן. האחרון מעוניין מאוד לעבוד כמאמן שוערים בקבוצה והוא בהחלט ראוי לכך. כזוכר, כהן עמד בשער עפולה לפני מספר עונות והיה שותף לשנתיים המוצלחות בליגה הלאומית תחת המאמן ירון הוכנבוים, שכללו פעמיים פלייאוף עליון ועלייה לחצי גמר גביע המדינה. שמו של כהן עלה כמועמד בימים האחרונים, אך סיכויו לקבל את המשרה תלויים כרגע במשא ומתן הכספי של אזולאי ושמואלי. זאת למרות שיש גורמים בעפולה שטוענים כי הוא זה שחייב לקבל את התפקיד.
חשוב לציין כי יו"ר עפולה עמיר נוי הבהיר לאחרונה מספר פעמים כי הוא לא יכתיב למאמן את הצוות שהוא ירצה לעבוד איתו.