היכל הכדורסל בעיר עפולה ישא מעתה את שמה של קבוצת חסון. כך סוכם השבוע בין הפועל עירוני עפולה לבין קבוצת חסון העפולאית, העוסקת בייזום בניה, מסחר והשקעות. העסקה כוללת גם אפשרות להציב שילוט בתוך היכל הכדורסל ובסביבתו.
בתמורה תעביר קבוצת 'חסון' לעפולה סכום של 100 אלף שקל. ההסכם הוא לשנה אחת, אולם במסגרת ההסכם בין שני הצדדים, שמורה האופציה ל'חסון' להאריך אותו בשנה נוספת.
"עשינו את זה מכל הלב לטובת הקהילה ואוהדי הכדורסל בעיר", אמר יו"ר קבוצת 'חסון', מרדכי חסון, "אנחנו מרגישים שאנחנו מעניקים פה מתנה ואין לנו שום ציפיות לקבל בתמורה, רק שהקבוצה תצליח ותנצח".
יו"ר עפולה, מוטי שכטמן, בתגובה: "אני מעריך מאוד את המהלך ורואה בצעד הזה תרומה יפה לקהילה בעפולה. אני מקווה ששיתוף הפעולה הפורה בינינו לבין קבוצת חסון יימשך וישודרג מעונה לעונה".
מנהל השיווק של הפועל עירוני עפולה, עמי כברי, ציין כי מדובר בהסכם האימוץ המשמעותי ביותר שנחתם עד כה. "בימים הקרובים אמורות להיסגר עוד מספר עסקאות שיעלו אותנו על דרך המלך", מסר כברי, "אני קורא לאנשי עסקים בעיר עפולה ובכל אזור הצפון ליצור איתנו קשר, כי אנחנו עדיין ללא ספונסר ראשי. יש להפועל עירוני עפולה הרבה מה למכור".
היום (ה') בשעה 13:00 תקיים עפולה משחק אימון נגד הקבוצה של עודד קטש הפועל גליל/גלבוע. המשחק ייערך באולם בגן נר. המשחק מסקרן מאוד היות ומדובר במשחק דרבי שלא היה כדוגמתו בעבר.