מפגש מרגש בגן ילדים בנוף הגליל: חנה אנור, סייעת ותיקה, הופתעה לגלות כי עדן אוזן, הגננת החדשה בקייטנה, היא לא אחרת מאשר הילדה שלמדה אצלה בגן לפני 20 שנה. "היא היתה גננת קטנה שאהבה לעזור לצוות בגן כבר כשהיתה ילדה בת 4", סיפרה בהתרגשות.
2 צפייה בגלריה
תמונת מחזור של גן הדר
תמונת מחזור של גן הדר
תמונת מחזור של גן הדר
(צילום: פרטי)
אוזן היתה בת ארבע בלבד כשגמלה בלבה ההחלטה להיות גננת. "כששאלו אותי מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה אמרתי גננת והתכוונתי להיות גננת. זה היה החלום שלי עוד כשהייתי ילדה בגן הדר ואני זוכרת היטב איך הייתי נהנית לעזור לצוות בגן ולחנה הסייעת".
אוזן הגשימה את חלומה וסיימה לימודי תואר ראשון בהוראה לגיל הרך. "מאוד רציתי לחזור וללמד בגן ילדים בעיר. כשנודע לי על השיבוץ בקייטנה בגן סביון מאוד התרגשתי, עבורי זאת סגירת מעגל לחזור וללמד בגן ילדים בנוף הגליל".

2 צפייה בגלריה
עדן אוזן וחנה אנור. פגישת מחזור
עדן אוזן וחנה אנור. פגישת מחזור
עדן אוזן וחנה אנור. פגישת מחזור
(צילום: פרטי)

ההתרגשות הלכה והתעצמה כשאוזן התייצבה במקום עבודתה החדש בגן סביון ונפגשה עם הסייעת יד ימינה. לקח להן שתי דקות לזהות זו את זו מפגישתן האחרונה לפני 20 שנה, אז אוזן היתה כאמור ילדה בת 4 בגן הדר ואנור היתה הסייעת. "אני עובדת כבר 25 שנה כסייעת בגני הילדים, אני נפגשת עם הרבה ילדים 'שגדלו עליי', אבל זאת פעם ראשונה שילדה בגן שלי הופכת לגננת ואני עובדת איתה כסייעת בגן", סיפרה הסייעת הוותיקה.

קראו גם >>>

רגע המפגש בין השתיים הפך למפגן של חיבוקים ודמעות של התרגשות אדירה. "חנה החזירה אותי 20 שנה אחורה לימים שהייתי ילדה בת 4. היא סיפרה לי איך עוד כשהייתי ילדה קטנה נהגתי לעזור לה ולגננת לנהל את הגן", סיפרה אוזן.
כשהגיעה לביתה בסיום יום העבודה הראשון בגן, מיהרה אוזן לפתוח את אלבום התמונות שלה ולמצוא את תמונת המחזור של גן הדר שבה היא מצולמת יחד עם אנור הסייעת. "חנה לא השתנתה, היא נשארה סייעת מדהימה, מסורה ואוהבת", סיפרה בהתרגשות.
למרות השנים שחלפו ומאות הילדים שלימדה בתקופת עבודתה בגני הילדים, אנור זכרה היטב את הילדה עדן: "אני זוכרת את כל הילדים שלומדים אצלנו ונהנית לראות אותם גדלים ומצליחים. עדן היתה ילדה מיוחדת שבלטה בהיותה 'גננת קטנה', אבל כמובן שאני זוכרת גם את הילדים האחרים, חלקם עד היום באים אליי ומספרים לי איך הם מתקדמים ומצליחים".
גם ראש העיר רונן פלוט התרגש מסיפורן המיוחד של הסייעת והגננת: "הסיפור ממחיש את האווירה החמה והמשפחתית השוררת בגני הילדים שלנו ובכל מערכת החינוך העירונית", אמר.