השכונה הגדולה החדשה בנוף הגליל 'מול תבור', הראשונה שנבנית מאז בניית שכונת הר יונה בתחילת שנות ה־90, יוצאת לדרך לאחר שהשבוע נבחרו ארבעת הקבלנים שיבצעו את הבנייה במקום.
1 צפייה בגלריה
פרויקט 'דירה להשכיר' בשכונת 'מול תבור'
פרויקט 'דירה להשכיר' בשכונת 'מול תבור'
פרויקט 'דירה להשכיר' בשכונת 'מול תבור'
(צילום: טוטם)
שכונת 'מול תבור' תוקם בחלק הצפון-מזרחי של העיר, בשטח שבין שכונת זאב (מריו לזניק) למפעל תע"ש - מורדות יער צ'רצ'יל. על פי התוכניות ייבנו בה 1,100 בתים חדשים ואטרקטיביים במסגרת 'מחיר מטרה', המאפשר לזכאים הנחה משמעותית משווי הנכס בכפוף לתעודת זכאות של משרד השיכון. בעיריית נוף הגליל קראו השבוע לתושבי העיר ולכלל המשפחות הצעירות המבקשות להתגורר בעיר למהר ולהוציא את תעודת הזכאות כדי להיות מוכנים בזמן להגרלה.
"אנחנו עושים כל מה שצריך כדי שההגרלה תהיה אטרקטיבית בכל הפרמטרים של איכות חיים ודיור בר-השגה למשפחות ולזוגות צעירים", נמסר מהעירייה וצוין כי משפחות וזוגות המעוניינים להשתתף בהגרלה צריכים לבצע שתי פעולות פשוטות: להוציא תעודת זכאות של משרד השיכון ולהירשם להגרלה בעת פרסומה על ידי משרד השיכון.
השבוע, כאמור, נבחרו ארבעת הקבלנים שיבצעו את הבנייה: חברת 'שתית' תבנה 282 יחידות דיור מתוכן 226 במסגרת 'מחיר מטרה'; חברת 'בראל' תבנה 422 יחידות דיור; חברת 'שגראווי יזום ובנייה' תבנה 276 יחידות דיור במתכונת 'דירה להשכיר'; ו'סלים לחאם' יבנה 56 יחידות דיור במתחם הקטן.

קראו גם >>>

יצוין כי השכונה ממוקמת על ציר תוואי הרכבת הקלה, ובצמוד לבנייני המגורים יבנה מרכז מסחר ופנאי בשטח של כ־800 מ"ר לרווחת התושבים שיכלול מינימרקט, בית מרקחת, מספרה ומכון יופי, מתחם אוכל ועוד. שטח הקרקע הכולל - 6,000 מ"ר.
"לכל מבנה יוקמו חניונים תת-קרקעיים, לובי כניסה מפואר, שטחים משותפים נרחבים ועוד. תמהיל הדירות יכלול דירות בנות 3 ,4 ,5 חדרים, דירות גן, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים", נמסר מהעירייה.
ראש העיר נוף הגליל רונן פלוט התייחס לכך שבשכונת 'מול תבור' יוקם מתחם 'דירה להשכיר' השני בעיר: "היצע הדירות בפרויקטים להשכרה ארוכת טווח יספק פתרון זמין, איכותי ושווה לכל כיס עבור תושבי נוף הגליל ובעיקר עבור זוגות ומשפחות צעירות שרוצים לבנות את ביתם בעיר ולהיות חלק מתנופת הפיתוח האדירה שמתחוללת בה. לא במקרה נוף הגליל מובילה בהיצע הדיור להשכרה ארוכת טווח. תנופת הפיתוח וההתחדשות האדירה נכנסת במלוא הכוח לתחום הבנייה למגורים, מספר שיא של משקיעים ויזמים נוהר לעיר ועל כל בית שמשווק יש לפחות שבעה מתמודדים. גם הרוכשים וגם היזמים מזהים את הפוטנציאל הגדול של העיר ומבינים שזה הזמן להשקיע ולהרוויח בנוף הגליל".