ראש המועצה האזורית מגידו איציק חולבסקי הכריז השבוע במהלך כינוס אגודת ידיד המועצה על מינויה של דלית לניר לתפקיד מנכ"לית אגודת ידידי המועצה. לניר, המשמשת גם כמנכלי"ת החברה הכלכלית של המועצה וכמנכל"ית מי מגידו, מחליפה בתפקידה את חברת הכנסת רות וסרמן־לנדה שהקימה את האגודה.
2 צפייה בגלריה
דלית לניר (שנייה מימין). אחריות גדולה
דלית לניר (שנייה מימין). אחריות גדולה
דלית לניר (שנייה מימין). אחריות גדולה
(צילום: זיו ברק)
אגודת הידידים של מגידו היא ייחודית מסוגה והושקה לפני שנה וחצי. מטרת האגודה 'פתיחת דלתות' בעבור שורה של פרויקטים משמעותיים ומגוונים במרחב מגידו מבחינת חשיפה, נטוורקינג עסקי, גיוס משאבים, סיעור מוחות אופרטיבי והעלאת קרנה של המועצה האזורית מגידו בארץ ובעולם.
בין הפרויקטים המרכזיים העומדים בפני חברי האגודה בעתיד הקרוב: הקמת מתחם התיירות סביב רצפת הפסיפס בצומת מגידו; הקמת פארק נחל הקיני; הפיכת בסיס ג'וערה למרכז מנהיגות, חינוך ומורשת ההגנה והפלמ"ח; ביוספרה; טבע ותיירות; קידום מרכז המדעים והטכנולוגיה 'המגידו טק'; והקמת טיילת 'אוכברג'.

2 צפייה בגלריה
איציק חולבסקי ודלית לניר
איציק חולבסקי ודלית לניר
איציק חולבסקי ודלית לניר
(צילום: זיו ברק)

באגודה חברים בין היתר נשיא האגודה פרופ' מנואל טרכטנברג, ד"ר הוגו ריקרדו צ'אופן - יו"ר מיזם מגידוטק ועוד אישים מוכרים מעולם התרבות והעסקים של ישראל.
ביום שישי האחרון התכנסו חברי האגודה לטקס חגיגי לקראת ראש השנה בו הוצגה העשייה הענפה במועצה והתכניות לעתיד. באירוע הוצגו שני פרויקטים מרכזיים שמובילה המועצה: 'בשביל מגידו' והמגידו טק. במהלך האירוע התקיימו גם שלוש הרצאות 'טד'.

קראו גם >>>

ראש המועצה האזורית מגידו איציק חולבסקי: "הקמת אגודת הידידים של מגידו מוכיחה את עצמה כמהלך יוצא דופן המסייע ותורם רבות לתושבי המועצה, לפרויקטים משמעותיים המתבצעים בה ולעתיד הדורות הבאים. תודות לח"כ רות וסרמן־לנדה על העבודה והתרומה שלה לאגודה, להקמתה ולביסוסה, ואני מאחל הצלחה לדלית".