מתי תיפתח הבריכה העירונית בבית שאן? נכון להיום אין תאריך, כפי שיש בערים אחרות באזור. בעירייה לא יודעים להגיד בוודאות כי הבריכה תיפתח עם תחילת עונת הרחצה בחג השבועות - חג המים.
2 צפייה בגלריה
הבריכה העירונית החדשה
הבריכה העירונית החדשה
הבריכה העירונית החדשה
(צילום: דודו כהן, דוברות עיריית בית שאן)

הסטטוס היום של הבריכה העירונית החדשה היא שהיא סגורה זמנית בגלל ליקויים. בעירייה פועלים במרץ רב כדי לתקן את הליקויים בפרק זמן קצר, כדי שעוד לפני עונת הקיץ יהיה אפשר לפתוח את הבריכה. כידוע, הקיץ בבית שאן חם מאוד והבילוי בבריכה מועדף על ידי התושבים.
כזכור, הבריכה החדשה הוקמה במהלך השנה בעלות של כ־12 מיליון שקל והחליפה את הבריכה הישנה שהוקמה לפני יותר מ־50 שנה. הבריכה החדשה כוללת בריכה מרכזית חצי אולימפית, מולטי-פונקציונלית המתאימה לכל גיל, אזור לילדים וספסל ג'קוזי להורים, בריכת פעוטות, הצללה של שטחים נרחבים, אמפי מדושא קטן המביט אל המתחם ומתאים למופעים קטנים, מדשאות ופינות ישיבה, מקלחונים, ריצוף חדש, מבנה מלתחות משודרג, מרחב מוגן, קפיטריה מודרנית לשירות התושבים, גידור ותאורה חדשה ומודרנית שתאפשר גם אירועים ליליים.
הפרויקט הזה היה מבחינת העירייה, תחת ראש העיר ז'קי לוי, לפרויקט דגל ומשנה מציאות. הבריכה נפתחה ב־30 באוגוסט 2023 באירוע חגיגי, אך כבר אחרי זמן לא רב התבררו בה מספר ליקווים.
תושבי העיר מקווים מאוד שהעירייה תגיע מהר לפתרון הבעיה בבריכה ולפתיחתה בהקדם. לפני שנתיים, כשלא הייתה בריכה בעיר, נאלצו התושבים לנסוע לגן השלושה-הסחנה כדי להצטנן. אז סוכם שתושבי העיר ייכנסו למקום בחינם.
2 צפייה בגלריה
ראש העיר בית שאן נועם ג'ומעה
ראש העיר בית שאן נועם ג'ומעה
ראש העיר בית שאן נועם ג'ומעה
(צילום: תומר בן יוסף)
קראו גם:

מעיריית בית שאן נמסר בתגובה: "בבדיקות שבוצעו התגלו מספר ליקויים שלא מאפשרים את פתיחת הבריכה העירונית בשלב זה. הבריכה העירונית החדשה נפתחה בשנה שעברה בלחץ של לוחות זמנים ולאחר פתיחתה התגלו בה מספר ליקויים שגרמו לסגירה זמנית שלה. אנו מבצעים סבב נוסף של בדיקות כדי לוודא שאין ליקויים משמעותיים נוספים ולא נתפשר על בטחון ובריאות התושבים. אנו נעשה הכל בשבועות הקרובים כדי שלתושבי בית שאן יהיה מקום ראוי לבילוי בחודשי הקיץ, תוך שמירה על ביטחונם ובריאותם".