לא ייאמן כי יסופר: הפועל בית שאן חזרה לליגה א' צפון אחרי מספר שנים קשות בליגה ב'. הערב (חמישי) היא ניצחה במשחק הכי חשוב שלה בשנים האחרונות את צעירי טייבה בתוצאה 0:2 וחגגה עלייה.
1 צפייה בגלריה
חוגגים עלייה
חוגגים עלייה
חוגגים עלייה
(צילום: פרטי)

את שערי העלייה ההיסטוריים, לא פחות מזה, כבשו חלוצה המצטיין של הקבוצה אליהו דרעי מהנקודה הלבנה וגבריאל אליהו.

חגיגות העלייה של הפועל בית שאן לליגה א' צפון
(צילום: פרטי)

מאות מאוהדי הקבוצה הגיעו לאצטדיון באום אל פחם וראו היסטוריה. הם עודדו את השחקנים לאורך כל המשחק וחגגו סיום עונה מתוק מאוד. לאוהדי הקבוצה, בעיקר לאלה שהלכו איתה בימים הכי קשים, ההישג הזה הוא מתנה גדולה.

חגיגות העלייה של הפועל בית שאן לליגה א' צפון
(צילום: פרטי)

בית שאן לא פתחה טוב את העונה, אך ככל שחלף הזמן הקבוצה של המאמנים גיא דיין ואביאל אבהרמיאן החלה להתחבר, לקבל ביטחון, לשחק טוב ויעיל. היא נכנסה למומנטום חיובי ומאותו רגע היא הפכה לקבוצה קטלנית, לרמה של ליגה ב', וניצחה את יריבותיה כל הדרך עד הניצחון שהביא לה עלייה לליגה א'.

הפועל בית שאן נגד צעירי טייבה
(צילום: פרטי)

אין ספק שדיין, מבלי להמעיט בתרומה של אבהרמיאן, הוא גיבור העונה של הפועל בית שאן. שחקן העבר, שפרש רק לפני שנה, חזר למועדון נעוריו, הביא איתו את כל הניסיון והידע שרכש מהמאמנים הטובים שאימנו אותו לאורך השנים והתוצאה - בינגו, הישג מקצועי משמעותי.
כמובן שעל ההישג הזה חתומים גם שני המנהלים - היו"ר אילן אבוטבול והמנכ"ל שראל אזולאי, שבימים הכי קשים החזיקו את המועדון בשיניים ולא נתנו לו להתפרק. בעלייה הזו הוכיחו אבוטבול ואזולאי שמי שמתעקש ונחוש בסוף מגיע לפסגה.
הפועל בית שאן האמינה שהיא מסוגלת לעבור את כל המסע הזה ולסיים אותו כווינרים גדולים. וכך זה קרה. האימפריה חזרה ובגדול.
ראש העיר נועם ג'ומעה אמר על העלייה: "הללויה! השחקנים נתנו עונה הרואית ועשו את הבלתי ייאמן. גאה בהם ובכל הצוות המקצועי והניהולי".