זעזוע משמעותי בתיכון אמירים בבית שאן: המנהלת המוערכת מירב אלבז עוזבת בקרוב לאחר שנים של עשייה חינוכית בעיר. אלבז נחשבת לאשת חינוך נערצת שהובילה את אורט אמירים להישגים רבים.
1 צפייה בגלריה
מירב אלבז
מירב אלבז
מירב אלבז
(צילום: שרון צור)

"מירב הביאה את ביה"ס אורט אמירים לפסגות חדשות של הצטיינות לימודית וערכית והפכה אותו לאחד מבתי הספר המובילים בצפון עם פרסי חינוך ארציים לבית הספר עצמו ולה כמנהלת מצטיינת", נמסר מהעירייה, "יחד עם הצוות החינוכי אותו הובילה, גרמה לתלמידים שלה לחלום, להאמין בעצמם, להתנסות, להתגבר על אתגרים ולהצליח. אנו בטוחים שהיא תמשיך להצליח בתפקידים הבאים אותם תמלא".
עוד דבר שמבטא את העבודה המצוינת של אלבז בתיכון אמירים הוא נתוני הזכאות לבגרות. כשהיא נכנסה לתפקיד עמד מספר הזכאים לבגרות בבית הספר על כ־75 אחוז ועכשיו, בשנת תשפ"ג, אחוז הזכאים לבגרות הגיע לשיא של כל הזמנים - 95 אחוז.
לפני שלוש שנים שיתפה אלבז בריאיון ל'ידיעות העמק' רגע בלתי נשכח מהשנים שלה כמורה: "נפגשתי עם בוגר שלי, שהיום הוא סמנכ"ל בכיר בחברה גדולה מאוד בארץ. הוא סיפר לי שעד היום כשהוא מכין מצגות לעובדים שלו הוא משתמש באמירות שאני אמרתי לו או רשמתי לו על מבחנים כמורה שלו. זה נשאר אצלו חזק. תמיד הטיפ שלי לתלמידים הוא להאמין בעצמם, לחלום, לחשוב בצורה יצירתית ומחוץ לקופסה, לשאול שאלות מאתגרות, לחקור ולהתנסות".

קראו גם:

אלבז מונתה לאחרונה למנהלת אזור במרחב צפון של רשת אורט. לפיכך התפרסם מכרז לניהול בית הספר. יש לציין כי פורסם גם מכרז לניהול אורט פסגות אותו ניהל בשנה האחרונה ציון הרוש לאחר עזיבתו של אורי דויטש. הרוש נכנס לתפקיד בדרך של מינוי וכעת הוא מתמודד על המשך ניהול אורט פסגות במכרז לניהול קבוע, יחד עם מתמודדים נוספים.