עדיין אין קואליציה ליוסי נבעה, משא ומתן קדחתני מתנהל בין ראש העיר הנבחר למפלגת מאמינים בטבריה של הרב קוק.
2 צפייה בגלריה
סיעת מאמינים בטבריה
סיעת מאמינים בטבריה
סיעת מאמינים בטבריה
(צילום: דניאל דדון)

הצדדים מנסים להגיע לסיכומים כאשר עד כה לפי המסתמן, קיבלה מפלגתו של הרב קוק, שהיא המפלגה הגדולה ביותר במועצת העיר רשימת תיקים נרחבת הכוללת את תיק הרווחה עליו יופקד ראש המפלגה יוסף חמד; אגף ההנדסה והוועדה לתכנון ובנייה אותו יקבל דוד אוחנה; שמעון כהן, מספר 3 במפלגה יהיה אחראי על אגף שפ"ע ודוד חזיזה יהיה ממונה על אגף התברואה.

2 צפייה בגלריה
ראש העיר טבריה יוסי נבעה
ראש העיר טבריה יוסי נבעה
ראש העיר טבריה יוסי נבעה
(צילום: דוברות עיריית טבריה)

הקושי האחרון במו"מ שבמפלגה מקווים להתגבר עליו בקרוב נעוץ ברשימת דרישות אחרונות הנוגעות לשירותי הדת וכן דרישה שכל ההסכמים יהיו מעוגנים בכתב. "כדרכו של משא ומתן יש את הדברים האחרונים שאנחנו רוצים לסגור למען טובת העיר בצורה מושלמת וגם שהכל יהיה כתוב בצורה מסודרת", אמר יוסף חמד, יו"ר מפלגת מאמינים בטבריה, "בתיקים אנחנו מסודרים והכל טוב, יש לנו כמה דברים שאנחנו רוצים לקדם והגענו עליהם כבר להבנות, ראשי הפרקים מסוכמים זה עניין של שעות עד שהכול ייחתם".
כזכור, אתמול כבר הוחלט כי אביב יצחק, יו"ר מפלגת טבריה מנצחת, ימונה לסגן ראש העיר בשכר ויהיה ממונה על אגף החינוך, אגף הספורט ואגף הביטחון.
בנוסף, במסגרת המו"מ הוחלט כי מפלגת ש"ס והעומד בראשה יוסי אוקנין יהיה מ"מ ראש העיר, הממונה על הארנונה, מחזיק תיק תרבות תורנית ויו"ר ועדת הנחות.

קראו גם:

רפאל טרבלסי ראש סיעת הציונות הדתית יהיה ממונה על החינוך הבלתי פורמלי, ממונה על הרכש, יו"ר ועדת המכרזים ומ"מ יו"ר החברה הכלכלית.
מקסים דדון, חבר המועצה החדש-ישן שרץ על הטיקט של השכונות, יקבל את תיק שיקום השכונות והתחדשות עירונית