לרגל ראש השנה תשפ"ד נבחרה סגן מור דקו ממושב בית יוסף שבמועצה האזורית עמק המעיינות למצטיינת בה"ד 11 - בית הספר למקצועות משאבי אנוש.
2 צפייה בגלריה
סגן מור דקו
סגן מור דקו
סגן מור דקו
(צילום: דובר צה"ל)
סגן מור החלה את שירותה הצבאי כמש"קית נפגעים ואחרי הקורס שעברה שובצה כמש"קית בחמ"ל נפגעים, המקום בצה"ל בו מקבלים את כלל דיווחי הנפגעים בכל המצבים השונים ובו גם מתכללים הודעות נפגעים.
מדובר צה"ל נמסר כי לאחר מספר חודשים יצאה מור לקורס קצינים. את החוויה בבה"ד 11 היא מתארת כהתפתחות אישית ופיקודית. אחרי שסיימה את ההכשרה בתפקידה הראשון שובצה מור כ־ע' רמ"ד נפגעים בחטיבת הקומנדו ואחרי שנה בתפקיד עברה לתפקידה הנוכחי - מפקדת קורס נפגעים.
בדובר צה"ל ציינו כי בתפקידה הנוכחי מפקדת סגן דקו על סגל מפקדים ועל בין 30-40 טירוניות בכל מחזור, שעוברות תחתיה טירונות וכן קורס יסוד מש"קיות נפגעים בסופו הן מוכשרות לתפקיד.
בנימוקי הזכייה בהצטיינות נכתב: "מור מקצועית, אחראית ומסורה מאוד לעבודתה. שמה את אנשיה בראש סדר העדיפויות ויודעת לשים לב לפרטים. מאופיינת במנהיגותה השקטה והייחודית, ומביאה מעצמה לכל מקום אליו מגיעה".

2 צפייה בגלריה
סגן מור דקו
סגן מור דקו
סגן מור דקו בטקס
(צילום: דובר צה"ל)
קראו גם:

סגן דקו היא בתם של אתי ויאיר, הקטנה מבין שלושה אחים. כשהיא לא בצבא היא מקפידה לבלות זמן איכות עם משפחתה וחבריה הקרובים. כשנשאלה על רגע משמעותי בשירות שלה אמרה שהיא לא יכולה לבחור רגע אחד משירות כזה משמעותי. "להיות ברגעים העצובים, השמחים להקשיב ולדעת כל יום שאתה עושה את הדבר הנכון זה מאוד משמעותי", אמרה, "לא תיארתי לעצמי כמה הנפש שלי הולכת להתחזק, ללמוד וכמה הלב הולך לאהוב ולהתרגש. אני מודה על הזכות שיש לי לגעת באוכלוסיות כל כך רגישות ולהיות המענה שלהן".
על ההצטיינות היא מספרת: "התרגשתי מאוד לקבל את ההצטיינות אחרי תקופה קשה ואינטנסיבית. כיף לקבל הצטיינות בידיעה שאני עושה את התפקיד שלי כמו שצריך ומעבר לכך".