בעקבות שינוי שמה של העיר נצרת עילית לנוף הגליל החליטה הנהלת עופר סנטר, מקבוצת קניוני עופר, לצאת במיתוג מחדש ולשנות את השם ל'מתחם עופר סנטר נוף הגליל'. סה"כ ההשקעה במהלך נאמדת ב -כרבע מיליון שקל.
2 צפייה בגלריה
צילום: עופר סנטר
צילום: עופר סנטר
צילום: עופר סנטר
במסגרת המיתוג מחדש הוחלפו כל הלוגויים במתחם ונוספו לוגויים חדשים וכן שונה השם והלוגו בכל הפעילות הדיגיטלית, פרסום בעיתונות וכו'.
רוחה אבקסיס, מנכ"ל עופר סנטר נוף הגליל, מסרה: "אנו שמחים לבשר על שינוי שמו של המתחם כמתבקש לשינוי שמה של העיר. אנו הולכים על המהלך עם רונן פלוט יד ביד. אני גאה שמתחם עופר סנטר, הראשון בעיר שלקח את היוזמה ושינה את שמו ואת כל שלטיו בהתאם.".
עוד הוסיפה אבקסיס: "אנחנו ממשיכים לתת את המענה האולטימטיבי לקהל לקוחותינו ולכל מבקרי צפון הארץ שמגיעים בהמוניהם למתחם ונהנים ממגוון רחב של חנויות ובתי קפה שנמצאים בו".
2 צפייה בגלריה
צילום: אלחן אספניולי
צילום: אלחן אספניולי
צילום: אלחן אספניולי
מתחם עופר נוף הגליל, מקבוצת קניוני עופר, משתרע על כ 18,500 מ"ר מסחרי. המתחם כולל מגוון עסקים, בניהם רשתות ומותגים מובילים: קפה ביגה, רשת BBB, פוקס, לנדוור, שילב, ריקושט, קרביץ, רשת סאקרה, קסטרו, ללין, מחסני תאורה, טויס אר אס, מחסני חשמל, רשת שואופ, כיתן, אייס, מקדונלנדס, שילב, דלתא ועוד.