בחירות בעמק יזרעאל 2023: מעל 30 תושבי ותושבות חנתון הגיעו להתארח אתמול ( שבת) בסוכה של משפחת אנדי מהקיבוץ במסגרת פרויקט החג המיוחד של שלומית שיחור רייכמן, המועמדת לראשות המועצה האזורית עמק יזרעאל - שלומית בונה סוכה, שבמהלכו תבקר שיחור רייכמן בשמונה סוכות ביישובי המועצה.
2 צפייה בגלריה
שלומית שיחור רייכמן
שלומית שיחור רייכמן
שלומית שיחור רייכמן בסוכה בחנתון
(צילום: פרטי)
מהמטה של המועמדת לראשות עמק יזרעאל נמסר כי כל סוכה תוקדש לנושא ייחודי ליישוב ויתקיים בה שיח/לימוד משותף עם דוברים, מרצים ושיחור רייכמן תציג את החזון שלה לקידום המועצה בכללי, תוך התייחסות ממוקדת לנושא המרכזי.
במהלך הערב הרב יואב אנדי הוביל מדרש קצר על מושג הבית. "המשתתפים נשאלו מה צריך לעשות כדי להרגיש בסוכה בבית? לפי הגמרא כדי להפוך מקום לבית צריך להביא כלים ורהיטים, לאכול ולשתות, לישון, ללמוד, ליצור ולדון. יציאה מהבית מאפשרת לנו להתבונן במה שחשוב לנו באמת בחיים", אמר הרב.
שיחור רייכמן התחברה לדבריו של הרב אנדי ושיתפה גם היא על מה גורם לה להרגיש בבית, על למה העמק הוא הבית שלה וסיפרה על התוכניות לקידום המועצה בשנים הקרובות. "כדי שיהיה בית עבור כל תושבות ותושבי המועצה", אמרה.

2 צפייה בגלריה
שלומית שיחור רייכמן
שלומית שיחור רייכמן
פרויקט שלומית בונה סוכה
(צילום: פרטי)

מהמטה של שיחור רייכמן הוסיפו כי במסגרת בחירות 2023 בעמק יזרעאל היא תבקר במהלך ימי חול המועד בהרדוף (סוכת שכנים), כפר גדעון (סוכת אחווה), הושעיה (סוכת ביחד מנצח), שדה יעקב(סוכת ושמחת בחגך), כפר תקווה (סוכת התקווה), תמרת (סוכת חיים משותפים) ואחוזת ברק (סוכת מנהיגות).
קראו גם: