התמונה החינוכית במגידו 2023: הישג אדיר למועצה האזורית מגידו: נתוני הבגרויות בישראל שפורסמו השבוע על ידי משרד החינוך, הביאו את המועצה האזורית להישג מרשים עם 95.1 אחוזי זכאים לבגרות, נתון גבוה במיוחד המציב אותה במקום הראשון מבין כל המועצות האזורית, מקדימה את עמק יזרעאל (86.7 אחוז זכאות), הגלבוע (80.8 אחוז) ועמק המעיינות (74.4 אחוז) שבאזורינו, ובמקום ה-17 מבין כלל היישובים בישראל.
1 צפייה בגלריה
חולבסקי, קרין שטרן, המנכ"ל אברהם אזולאי ונעה אשכול ממחלקת החינוך
חולבסקי, קרין שטרן, המנכ"ל אברהם אזולאי ונעה אשכול ממחלקת החינוך
חולבסקי, קרין שטרן, המנכ"ל אברהם אזולאי ונעה אשכול ממחלקת החינוך
(צילום: מ.א. מגידו)
רגע לפני הבחירות יכול ראש המועצה איציק חולבסקי להתגאות בהישג המשמעותי. חולבסקי משקיע רבות בחינוך ובשנים האחרונות, ביחד עם המנכ"ל אברהם אזולאי ומנהלת מחלקת החינוך קרין שטרן, אף הרחיב את ההשקעה כאשר גייס את שר החינוך לשעבר הרב שי פירון לגיבוש תכנית חינוכית מקיפה למערכת החינוך של המועצה.
בתיכון מגידו לא התפלאו מהנתונים. "ההישג הוא תוצאה של מסירות בלתי מתפשרת של צוות חינוכי ומקצועי, קשר אישי בין מורה לתלמיד, שיעורים פרטניים ותגבורים בחגים ובחופשות", אמרה סגנית מנהל התיכון חיה יהושע, "הצוות החינוכי, המורים המקצועיים, רכזי המקצועות והמגמות וכמובן סימה מנט, המנהלת שסיימה השנה את תפקידה, מובילים להצלחה. יש אצלנו מורות במגמות שכל שבוע מלמדות עוד שני שיעורים ללא תשלום, רק על מנת שהתלמידים יספיקו את החומר ויצליחו בבגרות. אפילו בחגים - פסח, חנוכה וסוכות מורים הגיעו לבית הספר לתגבורים. בית הספר נמצא בגידול כבר מספר שנים של תלמידים ומורים. הדלת של המנהלים תמיד פתוחה להורים, תלמידים ומורים ויש כל כך הרבה שיחות, ייעוץ והכוונה אישית לפני בחירת מגמות".

קראו גם:

מנהלת מחלקת החינוך במועצה, קרין שטרן הוסיפה: "ביה"ס אזורי מגידו ידוע בהישגיו ובהצטיינות של תלמידיו בתחומים רבים, אך זהו הישג היסטורי שמעיד על שנים של עבודה קשה, נחישות והתמדה של צוות המורים והנהלת ביה"ס. יש פה התעקשות יום יומית עם התלמידים על מנת לאפשר להם את התנאים המיטביים ולהאמין בעצמם שהם יכולים".
ראש המועצה איציק חולבסקי מרוצה מהתוצאות המרשימות. "עוד הוכחה לאיכות של מערכת החינוך המצוינת של המועצה", אמר חולבסקי, "כל הכבוד למנהלת היוצאת סימה מנט ולכל צוותי החינוך, ההוראה והמנהלה של תיכון מגידו. יש לנו מערכת חינוך שכולנו יכולים להתגאות בה".