מערכת הבחירות המסקרנת במגידו הגיעה לסיומה עם נצחונו של גיל לין מקיבוץ משמר העמק, שנבחר ברוב של 45.5 אחוזים לעמוד בראשות המועצה. איציק חולבסקי ראש המועצה המכהן קיבל 30.1 אחוז מקולות הבוחרים; יעלה לוי זכתה ב-22.4 אחוז ועדית אריאל 2 אחוז.
2 צפייה בגלריה
גיל לין
גיל לין
גיל לין
(צילום: שרון צור)

"התחושות מצוינות. אני שמח לזכות באמון התושבים", אמר לין, "ביום ראשון עשיתי כנס גדול לסיום הקמפיין ושמחתי לראות את החיבור הרחב והאווירה הטובה שהצלחתי ליצור עם תושבים מכל יישובי המועצה ובכך שהצלחתי לייצר תחושת יחד אמיתית גם במועצה וגם עם שותפים מחוצה לה. זו הרגשה מצוינת שנותנת הרבה תקווה. בסופו של דבר אנשים שמחו לראות מישהו שמסתכל בגובה העיניים, מקשיב, לומד את הדברים ומתכוון להציע פתרונות. לא הבטחתי הבטחות שלא אוכל לקיים, אבל הבטחתי שאבוא לעבוד בשביל התושבים".
הדבר הראשון שירצה לין ליישם בתפקיד ראש המועצה הוא חיזוק יישובי המועצה בהיבט הביטחוני. "אני מאוד מקווה שלא נצטרך להגיע לזה, אבל יכולים להיות גם אתגרים ביטחוניים בתקופה הקרובה. האתגר הראשון הוא להמשיך ולחזק את המועצה ואת מטה המועצה שיוכל לתפקד בצורה טובה כבר בתקופה הקרובה. מייד אחרי זה אני מתכוון לטפל גם בכל הנושאים שדיברנו עליהם במהלך הקמפיין, החל מכביש 66 ופרויקטים גדולים שהתחילו וצריך להמשיך אותם, דרך פיתוח המועצה וקידום החינוך. בתקופה הקרובה, מייד כשאכנס לתפקיד, נבנה את הצוות ונבנה תוכנית עבודה רב-שנתית כדי לעמוד בכל היעדים שהצבתי".
על אף שלין התמודד מול ראש המועצה המכהן חולבסקי ראש בראש, היחסים ביניהם טובים ויש ביניהם שיתוף פעולה. "אני רוצה להודות לאיציק על שנים של עשייה, עמידה נחושה לטובת תושבי המועצה, על הנכונות לשתף פעולה איתי ולעזור גם בהמשך. אני מברך אותו על כל הדברים שהוא עשה עד היום לטובת כולנו ומודה לו על התקופה הזו".

2 צפייה בגלריה
ראש המועצה מגידו איציק חולבסקי
ראש המועצה מגידו איציק חולבסקי
ראש המועצה מגידו היוצא איציק חולבסקי
(צילום: שרון צור)
קראו גם:

בין חולבסקי וראש עיריית יקנעם סימון אלפסי היו לא מעט עימותים. איך תהיה מערכת היחסים בינו לבין רומן פרס, ראש עיריית יקנעם החדש? לין משיב בלי להתחמק: "אני מאמין בשיתופי פעולה ובהגעה להבנות והסכמים שהם ניצחון לטובת כולם. לאירוע סיום הקמפיין שלי הזמנתי את רומן פרס ושלומית שיחור רייכמן והם באו. בירכנו אחד את השני ואיחלנו אחד לשני שיתוף פעולה. אני מאמין שנצליח לעבוד בשיתוף פעולה לטובת האזור כולו".
אתה מתכוון שינויים פרסונליים בתפקיד ראשי האגפים במועצה?
"חלק מראשי האגפים במועצה מסיימים את תפקידם ואני אאלץ להחליף אותם. לגבי השאר אני לא בא בשביל להחליף אף אחד, אני בא ליישם את הדברים שאמרתי ואני מאמין שרוב העובדים ישתפו פעולה וישמחו לעבוד ביחד איתי. יש אנשים מצוינים שעובדים במועצה ואשמח מאוד להמשיך לעבוד עם כולם".







גיל לין חוגג את ניצחונו יחד עם רומן פרס ושלומית שיחור רייכמן | צילום: פרטי

דניאל דדון