סגן מ' בן ה-22 מאחד היישובים במועצה האזורית עמק המעיינות סיים אתמולן (רביעי) את קורס טיס 185 כטייס מסוקים.
1 צפייה בגלריה
סגן מ'
סגן מ'
סגן מ'
(צילום: דובר צה"ל)
מדובר צה"ל נמסר כי לסגן מ' שני אחים גדולים בעלי תסמונת איקס שביר. אמו (55) מורה ליוגה ואביו (56) מרצה באוניברסיטת בן גוריון.
עוד נמסר מדובר צה"ל כי סגן מ' הרחיב בבית הספר התיכון את מגמות ערבית וספורט. לפני גיוסו לקורס טיס עשה שנת שירות בכפר נוער המיועד לנוער בסיכון, שם היה בקומונה עם סגן נ', המסיימת את הקורס יחד אתו במגמת תובלה. בזמנו הפנוי, אוהב לשחות, לרוץ, לטייל ולרכב על אופנוע. במסגרת הקורס עשה סגן מ' תואר בכלכלה.
סגן מ' תמיד רצה לשרת בצוות אוויר והבין שזה הוא המקום הנכון עבורו בשלב הבסיסי של הקורס. "הרגשתי שהשלב הבסיסי זה השלב שהכי קידם אותי. קיבלתי מצטיין שלב וזה גרם לי להרגיש שאני מתאים ושאני באמת יכול לסיים", סיפר.

קראו גם >>>

למסיימי הקורס נערך מפגש עם דמויות משפיעות שבחרו החניכים מחייהם, עתיד סגן מ' להביא את חבר הילדות של אמו. "למדתי ממנו הרבה דברים. זה המקום בשבילי לתת לו את ההערכה שמגיעה לו", אמר.
חוויה משמעותית משירותו של סגן מ' היא קבלת המצטיין בסוף הבסיסי. "עלינו את מצדה והלכתי ראשון עם מפקד בית הספר לטיסה, התחושה הייתה מטורפת", אמר סגן מ', "הקורס מאוד משמעותי והוא מכניס אותך למערכת החיל אווירית. למדתי המון על טיסה והמון על עצמי".