ראש מינהל חינוך בעיריית עפולה פורשת לגמלאות: טינה ולדמן מסיימת בימים אלה חמש וחצי שנים בתפקיד מהחשובים והמשמעותיים בעירייה.
3 צפייה בגלריה
טינה ולדמן. תמיד נתנה עצה טובה
טינה ולדמן. תמיד נתנה עצה טובה
טינה ולדמן. תמיד נתנה עצה טובה
(צילום: דוברות עיריית עפולה)

ולדמן, אשת חינוך ותיקה ומוערכת, חתומה על קדנציה פורייה בעשייה חינוכית. בתקופתה רשמה מערכת החינוך שרשרת הישגים שכללה שלושה פרסי חינוך בית ספריים; נתוני בגרות ששברו שיאים עירוניים והציבו את עפולה בצמרת הרשויות בצפון, כולל עלייה בבגרות המצטיינת; שולבו עשרות תוכניות חינוך חדשות; חולקו אלפי מחשבים לתלמידים שהציבו את עפולה בצמרת הרשויות בחלוקת מחשבים; וכן הישגים גם בתחום הבינוי - בנייה של 8 בתי ספר חדשים ושודרגו שני בתי ספר נוספים, כמו כן נבנו עשרות גני ילדים חדשים.
מבחינה אישית סוגרת ולדמן כיובל שנים של חינוך אותם החלה כמורה ומחנכת ובהמשך שימשה כרכזת חברתית, מנחה מקצועית, מנהלת בית ספר וכאמור ראש מינהל חינוך.
ראש העיר אבי אלקבץ העניק לולדמן 'תעודת הצטיינות' על תרומתה הרבה למערכת החינוך בעפולה: "הודיתי לטינה בשמי ובשמם של תושבי עפולה על שנים ארוכות של עשייה במהלכן חינכה ועיצבה את דמותם של אלפי ילדים ובני נוער בעיר", אמר אלקבץ.

3 צפייה בגלריה
טינה ולדמן
טינה ולדמן
ולדמן עם ראש העיר אבי אלקבץ
(צילום: דוברות עיריית עפולה)

מורה בתיכון בעפולה שעבדה תחת ולדמן מספרת על אשת חינוך מדהימה. "הערצנו אותה", אמרה, "טינה תמיד באה אלינו בצורה נעימה, נינוחה ומתונה. תמיד הקשיבה וגילתה אמפתיה למורים, לצרכי המערכת ולתלמידים. גם בנושאים קשים היא תמיד ניהלה שיח חיובי. את מינהל החינוך בעירייה היא ניהלה בצורה טובה ותמיד נתנה מענה, יחס אישי ועצה טובה. היא באה לתפקיד הזה מנוסה מאוד. אני לא זוכרת מקרה אחד שבו היא פגעה במורה. הניהול השקט שלה השרה ביטחון על כולם".

3 צפייה בגלריה
"אין לי פריבלגיה להיבהל". אורנה שמחון
"אין לי פריבלגיה להיבהל". אורנה שמחון
ד"ר אורנה שמחון
(צילום: נחום סגל)
קראו גם:

מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך ד"ר אורנה שמחון מספרת כי נהנתה לעבוד איתה. "אני מכירה את טינה שנים רבות, עוד כשהייתי מנהלת אזור ברשת אורט והיא הייתה מנהלת", סיפרה ד"ר שמחון, "טינה הייתה אחת המנהלות הטובות. תמיד נמרצת, חדשנית, מסורה לעבודה ובעיקר עם קשר אנושי טוב עם המורים, התלמידים וההורים. לאחר שעברתי להיות מנהלת מחוז טינה כיהנה בשתי קדנציות כמנהלת מחלקת החינוך. היה לנו מאתגר לעבוד עם עפולה משום שהעיר קלטה הרבה תושבים והיינו צריכים במקביל לבנות מוסדות חינוך. יחד עם טינה וראשי העיר בנינו תוכניות מערכתיות והדבקנו את קצב הבנייה. טינה ידועה כאדם נעים, שקט, מעמיק ורציני. תמיד היא הייתה גורם משמעותי בפתרון סכסוכים ובגישור עם הורים. בחודשים האחרונים בלט רוחב הלב שלה שבא לידי ביטוי בקליטת מפונים במערכת החינוך בעפולה. אני מאחלת לה הצלחה רבה בהמשך. היה לי לעונג לעבוד איתה. היא אשת מקצוע בכל רמ"ח אבריה".