בישיבת מועצת העיר עפולה, שהתקיימה לאחרונה, אושר תקציב של חמישה מיליון שקל להקמתם של שש כיתות גן חדשות, כאשר שתיים מהן יוקמו לחינוך הממלכתי ברחוב שרת בעפולה וארבעה יוקמו בשכונת עפולה עילית, כחלק מהמתחם החדש לחינוך מיוחד שעתיד לקום בחודשים הקרובים. נוסף על אשכול הגנים גם יוקמו במתחם שני בתי ספר - 'כרמים בעמק' (חינוך מיוחד) ו'מעיין' (תקשורת).
2 צפייה בגלריה
שני גני ילדים ברחוב ירושלים
שני גני ילדים ברחוב ירושלים
שני גני ילדים ברחוב ירושלים
(הדמיה: אמר-קוריאל אדריכלים)
בתוך כך יש לציין כי לפני חצי שנה אושר תקציב של כ־6.5 מיליון שקלים להקמת מעון שיקומי ראשון בעפולה שיכלול 4 כיתות כאשר כל כיתה יכולה להכיל 10 פעוטות ויאפשר לאותן משפחות להפסיק לנדוד מדי בוקר למעונות ביישובים סמוכים. כמו כן אושר תקציב חלקי להקמת אשכול של ארבעה גני ילדים חדשים בשכונת 'עפולה הירוקה'.
מהעירייה נמסר כי 14 הגנים הללו יתווספו בסך הכל ל-30 כיתות גן שהוקמו בשלוש השנים האחרונות ברחבי העיר וזאת לצד השקעה בבנייה ושדרוג בתי הספר בעיר. "עד כה נבנו ונפתחו שני בתי ספר חדשים (אלון יזרעאל ושהם) ואילו בנייתם של שני בית ספר נוספים 'אוהל מאיר' וויזניץ' נמצאים בימים אלה בעיצומם", נמסר מהעירייה.
2 צפייה בגלריה
מעון יום שיקומי ברובע יזרעאל
מעון יום שיקומי ברובע יזרעאל
מעון יום שיקומי ברובע יזרעאל
(הדמיה: אמר-קוריאל אדריכלים)
קראו גם >>>
עוד ציינו בעירייה כי בתי ספר נוספים שבנייתם עתידה להתחיל בחודשים הקרובים הם 'כרמים בעמק', 'אלומות' ו'מעיין' וכן בית ספר יסודי ממ"ד וחטיבת ביניים נוספת הנמצאים בהליכי תכנון. בנוסף, הרחיבה העירייה שלושה בתי ספר באגפים נוספים – תדהר וגוונים (אגף חדש בכל בית ספר) ואורט אלון (שני אגפים חדשים) ושדרגה שני בתי ספר נוספים בית זאב ושלוחת אלון בעלות של יותר ממיליון שקלים לכל בית ספר.
"עם כניסתי לתפקיד נדהמתי מהפערים הקיימים במוסדות החינוך בעיר אל מול ההגירה המסיבית של משפחות צעירות לעיר, מה שהביא אותנו להתמקד בנושא בנייה של מוסדות חינוך חדשים לטובת ילדינו ואני שמח שאנחנו עומדים בכל היעדים שהוצבו", אמר ראש העיר אבי אלקבץ.