נמצאה מחליפה לטינה ולדמן: מנהלת קריית החינוך אורט אורן בעפולה עילית, איריס אהרון דוד, נבחרה לתקפיד מנהלת אגף החינוך החדשה.
2 צפייה בגלריה
בניין עיריית עפולה
בניין עיריית עפולה
בניין עיריית עפולה
(צילום: אלעד גרשגורן)

בהודעה ששלחה להורי תלמידי התיכון כתבה אהרון דוד. "לאחר 7 שנים בניהול קריית החינוך החלטתי להמשיך בעשייה החינוכית בשדות נוספים", כתבה להורים, "אני גאה בצוות החינוכי ומודה לכם ההורים על האמון ושיתוף הפעולה. מודה לחברי וועד ההורים וליו"ר הוועד, קרן לוי, על שיתוף הפעולה. זכות גדולה להוביל את מערכת החינוך בעיר עפולה. שנדע ימים טובים יותר".
אהרון דוד היא אשת מקצוע ותיקה ומנוסה. היא נכנסה לתפקידה כמנהלת התיכון לפני שבע שנים והצעידה אותו למספר הישגים: בשנת 2021 נבחר בית ספר למצטיין על הישגיו בתחום הלימודי ערכי חברתי; בשנת 2022 פורסם כי בוגרי מחזור ס' תשפ"א של 'אורט אורן' הצליחו להשיג נתון מדהים של 97 אחוז זכאות לבגרות - שיא עירוני היסטורי.
מינויה של אהרון דוד לתפקיד יקבל תוקף רשמי רק לאחר שבחירתה תאושר בישיבת מועצת העיר הקרובה. מינויה צפוי לעבור ללא בעיות. יש לציין כי אהרון דוד נכנסת לנעליים גדולות, שכן טינה ולדמן נחשבה לאוטוריטה חינוכית, שזכתה להערכה עצומה בקרב המנהלים, המורים ואנשי החינוך בעיר ומחוצה לה. כמו כן אישיותה הייחודית של ולדמן סייעו לה להנהיג את מערכת החינוך בעפולה בצורה שכולם יישרו עימה קו. בנוסף היו לה קשרים חזקים ואיתנים עם מנהלת המחוז בשמרד החינוך ד"ר אורנה שמחון.

2 צפייה בגלריה
טינה ולדמן
טינה ולדמן
טינה ולדמן
(צילום: דוברות עיריית עפולה)
קראו גם:

בתוך כך יש לציין כי לאהרון דוד יש הרבה מאוד אתגרים עם כניסתה לתפקיד - להמשיך ולהציג אחוזי זכאות לבגרות גבוהים, לתת מענים טובים יותר לחינוך המיוחד, לייצר אקלים הרבה יותר מדויק בכל בתי הספר, לגוון את מערכת החינוך בעוד מגמות וסגנונות למידה ושמירה על ההון האנושי - המורים והמנהלים.