תושבת הצפון יצאה לטיול בצפון עם ידיד שהכירה באפליקציית היכרויות. במהלך הנסיעה העירה לו על כך שהוא משתמש בטלפון בזמן הנהיגה, והוא בתגובה איים עליה ונתן לה אגרוף לפנים. מנגד טען הנאשם, תושב הצפון, בן 35, שהיא מתנקמת בו לאחר שסירב ללכת איתה לצימר. השבוע הוא הורשע בעבירות של תקיפה ואיומים.
1 צפייה בגלריה
הכירו באפליקציה. טיול רע
הכירו באפליקציה. טיול רע
הכירו באפליקציית היכרויות
( צילום המחשה: shutterstock)
על פי כתב האישום, בחודש אפריל 2020 בשעות אחר הצהריים אסף הגבר את המתלוננת מביתה בקרית חיים על מנת לטייל יחד בצפון. במהלך הנסיעה העירה לו המתלוננת על כך שהוא עושה שימוש בטלפון הנייד בזמן הנהיגה.
בתגובה השיב לה הנאשם: "אל תשגעי אותי, אני עצבני", ו"תיזהרי אני לא אחראי למעשים שלי, אני ייתן לך פצצה". לאחר מכן נתן לה אגרוף בפנים. בעקבות התקיפה היא נפצעה בשפה ונזקקה לטיפול רפואי.
בעדותה סיפרה כי היא פתחה את דלת הרכב במהלך הנסיעה וצעקה 'הצילו' לעבר עוברים ושבים. הנאשם האט את נסיעתו, ולאחר מכן עצר. היא ירדה מהרכב, והוא ברח מהמקום לאחר שלדבריה, איים עליה שאם תפנה למשטרה הוא ישלח אליה עבריינים. עובר אורח שעבר במקום היה עד למקרה והזעיק את המשטרה.
קראו עוד >>
בחקירתה סיפרה המתלוננת כי היא והנאשם ידידים, והם מכירים כשנתיים לאחר שהכירו באפליקציה, ואין ביניהם קשר אינטימי. "בזמן הסטירה הרגשתי את כל הבשר שלי, סחרחורת איומה, וזה הכל כי אמרתי לו למה הוא מסמס בזמן נהיגה. דם ניתז על החלון, ובתגובה הוא אמר לי שאני מלכלכת לו את החלון ואת הריפוד", העידה.
מנגד טען הנאשם שבינו לבין המתלוננת היה קשר אינטימי, ובאותו יום, טען, היא הזמינה אותו לצימר והביאה אלכוהול וסמים. במהלך הנסיעה, לדבריו, הוא קיבל הודעה מאישה אחרת, והמתלוננת התעצבנה על כך והשליכה את הטלפון שלו מהחלון. הדבר הכעיס אותו והוא אמר לה שהוא לא רוצה לנסוע איתה לצימר, ושהוא מחזיר אותה לביתה.
לדבריו, היא כעסה ובמהלך הנסיעה הסיטה את ההגה וסיכנה אותם בתאונה. לפיכך הוא הסיט את ידה, וככל הנראה היא נפגעה. "היא לקחה את זה קשה, השתגעה והתחילה לצעוק: "אתה תיקח אותי לצימר, אני הרבה זמן רוצה לשכב איתך. הבטחת לי".
בהכרעת הדין השבוע הרשיעה השופטת סימי פלג קימלוב את הנאשם בעבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש ואיומים. "גרסתו של הנאשם אינה עולה בקנה אחד עם התשתית הראייתית בתיק ועם השכל הישר. לפיכך, מצאתי שגרסתו של הנאשם איננה אמינה ונעדרת סממנים של אמת", כתבה.