קבוצת ג'ויה שבראשה עומד היזם ואיש העסקים איציק אנקונינה, פתחה להרצה, את ג'ויה ראש פינה, המסעדה האיטלקית החדשה והמעוצבת. זוהי המסעדה הצפונית ביותר של הקבוצה, שמחזור הפעילות שלה עומד על כ- 80 מיליון שקלים בשנה ואשר בבעלותה 18 מסעדות.
3 צפייה בגלריה
צילום: ג'ויה
צילום: ג'ויה
צילום: ג'ויה
אנקונינה, קצין לשעבר בשייטת, היה ממקימי רשת מקס ברנר ומבעלי המסעדה המפורסמת בתל אביב סושי סמבה. הוא רכש בשנת 2015 את ג'ויה מסעדות איטלקיות, ב- 3.5 מיליון שקלים מרשת ארקפה, השביח ושידרג את המסעדות, ייבא חומרי גלם מאיטליה והכשיר את צוותי הטבחים.
3 צפייה בגלריה
צילום: ג'ויה
צילום: ג'ויה
צילום: ג'ויה
אנקונינה אומר, כי הוא רואה חשיבות גדולה בפתיחת מסעדה איכותית בצפון, שתהיה מוקד לבילוי לתושבי האזור הן מבחינת איכות האוכל והן מבחינת עיצוב ואווירה. אנקונינה מאמין בהשקעה כספית גבוהה בהקמת מסעדה באזור הצפון ברמה של מסעדות טובות בתל אביב ומוסיף, שחשוב עבורו לפתוח מסעדה כשרה ואיכותית שתהיה פתוחה כל ימות השבוע, בשישי עד כניסת השבת וביום שבת מצאת השבת, אשר תושבי האזור ומבקריו יוכלו ליהנות ממנה.
ג'ויה ראש פינה, אותה מנהל השותף העסקי, אבי אזרן (בעבר מנהל מסעדת "מוסקט" במלון מצפה הימים) משתרעת על שטח של 270 מ"ר, כוללת שתי מרפסות גדולות הצופות לנוף וחדר VIP, מופרד, המותאם ל- 45 סועדים, בו ניתן לערוך ארוחות פרטיות, משפחתיות או עסקיות. במרכז המסעדה בר רחב ידיים, ומטבח פתוח, שבמרכזו הוצב טאבון ענק, שהוזמן ועוצב במיוחד. במטבח הרחב, נעשים הבישול והאפייה, מול עיני הסועדים.
3 צפייה בגלריה
צילום: סיון שוב עמי
צילום: סיון שוב עמי
צילום: סיון שוב עמי
שף מסעדת ג'ויה ראש פינה הוא שף ירון גור. בין המנות במסעדה: טרטר מוסר ים, סביצ'ה, פיצות, פולנטה, ניוקי, ריזוטו סלטים, פיצות איכותיות, פסטות. כאשר כל הכנת הפסטות והבצקים נעשים במקום בעבודת יד. במסעדה תפריט יינות מיקבים מובילים בישראל. כמו כן, ניתן לרכוש את חומרי הגלם בהם משתמשת המסעדה.
מרקו סברה, מעצב מסעדות ג'ויה אומר: "העיצוב של ג'ויה ראש פינה, הינו שילוב בין ה-DNA של סניפי ג'ויה הוותיקים, למקום הגיאוגרפי, בראש פינה ולמבנה בו הוקמה המסעדה, קיימת אינטרפרטציה בחיבור בין עיצוב מודרני, עכשווי, לבין עיצוב הנשען על המסורת האיטלקית. שילוב זה שם את המטבח הפתוח והטאבון כשחקנים מרכזיים באווירה חמה ונעימה, המודגשת על ידי אלמנטים מעץ ומתכת שממסגרים את המטבח".
מסעדת ג'ויה ראש פינה נפתחה עם תפריט הרצה בהנחה של- 15%. כשר.