בחירות 2023 בעפולה: יצחק מירון ראש העיר לשעבר שמתמודד לקדנציה נוספת, הציג היום את הכוורת החדשה למועצת העיר ברשימתו 'תנופה לעפולה'. בחירות 2023 ברשויות המקומיות יתקיימו ב-31 באוקטובר.
1 צפייה בגלריה
הרשימה של יצחק מירון
הרשימה של יצחק מירון
הרשימה של יצחק מירון
(צילום: תנופה לעפולה)
המועמדים הם: ענבל שמיר ומוטי ציטרינוביץ - אנשים שמעורבים בתחום החינוך הפורמלי; יוסי מימון וצחי רם - אנשי היי טק; עו"ד יוני לוי - עוסק בחינוך לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים; עדנה סופר שעוסקת בתחום הקיימות והסביבה;
עופרית וינברגר- שרבט - מתמחה בתחום תרבות הפנאי; סנ"צ (בדימוס) יעקב ביטון, שמחזיק בניסיון רב בביטחון פנים; עו"ד אודליה נפתלי וענבל שמיר, ;יעסקו בתחום מעמד האישה וניר לגון, פעיל חברתי, שיעסוק בתחום הצעירים.

קראו גם:

"אני גאה מאוד להציג את המועמדים שלנו למועצת העיר בקדנציה הבאה", אמר מירון, "המועמדים באים מהתחומים שאנחנו מתכוונים לקדם בקדנציה הבאה. רובם פנים חדשות ורעננות בעשייה הציבורית שמצטרפים בתחושה של שליחות, ומייצגים את הערכים בהם אני מאמין ואת הנושאים שאני מתכוון יחד איתם לקדם, על מנת להצעיד את עפולה כעיר מובילה באיכות החיים שהיא מעניקה לתושביה. אני בטוח שהם, יחד עם פעילים נוספים רבים, לא רק יתרמו מניסיונם הרב, אלא גם יתברגו בהנהגה העתידית של עפולה בשנים הבאות".