התפתחות מעניינת לקראת בחירות 2023 למועצת העיר עפולה: יהודה אלמקייס (61), פעיל חברתי עתיר עשייה וניסיון בסיוע לשכבות החלשות, החליט לחזור לחיים הפוליטיים ולהתמודד למועצת העיר מטעם סיעת 'למען עפולה'. בבחירות 2018 הוא גם התמודד אך לא נבחר.
2 צפייה בגלריה
יהודה אלמקייס
יהודה אלמקייס
יהודה אלמקייס
(צילום: מוטי פריאל)
אלמקייס כיהן בעבר כחבר מועצת העיר במשך ארבע קדנציות. הוא התמקד בעיקר בעשייה ציבורית חברתית, ברווחה ציבורית, בשמירה על אופייה הדתי המסורתי של העיר, בפיתוח השכונות ובעזרה למשפחות במצוקה. העשייה של אלמקייס במהלך השנים הייתה תמיד ללא פרסום ובצניעות.
"מצטרף למערכה כדי לעצור את הנסיגה והפגיעה באוכלוסייה החלשה של העיר", הסביר מדוע החליט להתמודד.
מי שיהיה מספר שתיים בסיעת 'למען עפולה' הוא עו"ד אלון ברוך, שבמשך שנים רבות שיתף פעולה עם אלמקייס בתחומי הרווחה והטיפול בנוער.

2 צפייה בגלריה
יצחק מירון
יצחק מירון
יצחק מירון
(צילום: שרון צור)
קראו גם:

עו"ד ברוך הוא בעל תואר שני בקרימינולוגיה, מומחה בתחום הפלילי שצבר ניסיון רב בטיפול בנוער בסיכון ובעבר שימש כמנהל הרשות למלחמה בסמים בעיריית עפולה. "אני מתכוון להחזיר את מרכזי הנוער שנסגרו בקדנציה האחרונה, להחזיר את מדריכי הנוער כדי לאתר את הנערים והנערות שלא יפלו בין הכיסאות ויהיו במסגרות לימוד ובהמשך יתגייסו לצה"ל", הסביר עו"ד ברוך את הצטרפותו לפוליטיקה, "בשנות שירותי בעירייה הייתי כחומה בצורה למען הנוער בסיכון ובכך אני מתכוון למקד את עיקר עשייתי בקדנציה הבאה".
ובמי תתמוך סיעת 'למען עפולה' במרוץ לראשות העיר? בראש העיר לשעבר יצחק מירון. גם בבחירות 2018 תמך אלמקייס במירון.