בחירות 2023 בעפולה: ממלא מקום וסגן ראש העיר עפולה חביב פרץ מתמודד שוב למועצת העיר בראשות רשימת 'הציונות הדתית'. פרץ, שמכהן כחבר מועצה כבר 30 שנים ברציפות, משוכנע כי ייבחר לקדנציה שביעית אך גם בטוח כי יגדיל את כוחו במועצת העיר לשני מנדטים.
1 צפייה בגלריה
חביב פרץ וראש העיר אבי אלקבץ
חביב פרץ וראש העיר אבי אלקבץ
חביב פרץ וראש העיר אבי אלקבץ
(צילום: ניקולס מלמוד)
"אני מאמין שהציבור יודע וער במיוחד לקדנציה האחרונה שלנו שהייתה מרובה בעשייה", אמר, "אשמח מאוד להמשיך ולשרת בנאמנות ובסובלנות את כל הציבור העפולאי. זה מה שעשיתי במשך 30 שנה ואני אמשיך לעשות את זה גם ב-5 השנים הקרובות".
פרץ (65), יצא לגמלאות ממשרד החינוך לפני כחמש שנים מעיסוקו בהוראה כמורה לחינוך גופני. בעברו היה שחקן כדורסל בהפועל עפולה ואליצור עפולה. משנת 1993 הוא מכהן כחבר מועצה בעיריית עפולה. היום הוא מתכונן לבחירות הבאות כראש רשימת הציונות הדתית למועצה. "קיבלתי תמיכה מכל הגורמים בציונות הדתית, גם מהבית היהודי שתמכו בי כראש הרשימה בעפולה בקדנציה הקרובה".
פרץ מביע תמיכה בלתי מסויגת במועמדותו של ראש העיר המכהן אבי אלקבץ לראשות העיר לקראת בחירות 2023 בעפולה. "אנחנו הולכים עם אלקבץ כבר תקופה ארוכה ביחד ויש לנו הכרת הטוב כלפיו כמי שעשה הכול למען החינוך הדתי והציונות הדתית בעפולה", הסביר, "אנחנו לא מזגזגים וממשיכים לפי דעתנו עם הטוב ביותר. אבי אלקבץ בנה בתי ספר וגני ילדים לציבור הדתי גם בשכונות החדשות ואנחנו תומכים בו ללא שום תנאים לראשות העיר".
כממלא מקומו וסגן ראש העיר היה פרץ שותף, לדבריו, לכל העשייה עם ראש העיר. הוא היה יו"ר ועדת הכספים, החזיק בתיק החינוך הדתי והוא ישמח לדבריו להמשיך בעשייה הזו גם בקדנציה הבאה. הוא מכוון כאמור לשני מנדטים במועצה, אך לא ממהר להצהיר כי ידרוש את תפקיד הסגנות במידה וייבחר שוב. "אנחנו נדבר על תפקידים רק לאחר הבחירות. אין שום הסכם בינינו לבין אבי אלקבץ לגבי תפקידים בקדנציה הבאה. היעדים המרכזיים שלנו הם להמשיך לשפר, לייעל, לבנות ולחדש את כל התשתיות של החינוך הדתי בעיר וגם החינוך הממלכתי".

קראו גם:

בנוסף לתפקידו כנציג הציונות הדתית במועצה מוביל פרץ את קבוצת הכדורסל הפועל עפולה יחד עם יו"ר הקבוצה יוסי מלכה. השנה הקבוצה עשתה קפיצה משמעותית כשעלתה לליגת העל ואחד הדברים החשובים שפרץ מתכוון להתמקד בהם בעשייתו, במידה וייבחר שוב למועצת העיר, הוא קידום הקבוצה והספורט בכלל. "אנחנו מקווים שאנחנו נתקע יתד בליגת העל בכדורסל. קבוצה בליגת העל מרחיבה את בית הספר לכדורסל שכבר מתפתח. אני חושב שילד שמתחבר ויודע לקבל מרות באמצעות משחקי כדורסל, זה יכול לעזור לו גם בחיים. אנחנו גם מכוונים גבוה בקידום בניית הארנה, היכל ספורט שיכיל כ-3,000 מקומות ישיבה", אמר.