למעלה משישים אלף איש חוו בקיץ שעבר את ה- LIVE FESTIVAL של עידן רייכל באמפי לייב פארק בראשון לציון. הפסטיבל שנרקם כפרי דמיונו של רייכל ומשלב מוזיקה, קולינריה ואומנות, ייצא לדרך בקיץ הקרוב במתכונת מורחבת ויגיע לאמפי תיאטרון בכרמיאל לשני ערבים, 12-13.6.19.
1 צפייה בגלריה
הפרויקט של עידן רייכל. צילום: שלומי פינטו
הפרויקט של עידן רייכל. צילום: שלומי פינטו
הפרויקט של עידן רייכל. צילום: שלומי פינטו
מה יחכה לכם?
שערי הפסטיבל ייפתחו מוקדם על מנת לאפשר לקהל הרחב חוויה מתמשכת המתחילה מרגע הכניסה לאתר. במקום יוקם מתחם קולינרי של שף יובל בן נריה. נריה מוביל בשנים האחרונות את הסצנה הקולינרית בישראל ונחשב לאחת ההבטחות הגדולות של הקולינריה הישראלית. בן נריה הוא השף של מסעדת טאיזו עטורת השבחים וגם של מסעדת YA-PAN. בנוסף למתחם השף, הקהל יוזמן להתרשם מתערוכת צילומים של הצלם זיו קורן שלצד צילומים דוקומנטריים מהארץ ומהעולם יציג תיעוד של הפרויקט של רייכל שתיעד לאורך שני עשורים, מאז פריצתו של רייכל. בבמת מוזיקת העולם יופיעו אמנים ממגוון סגנונות אותם בחר רייכל באופן אישי. לאחר כל אלו, יוזמן הקהל לצפות במופע המרכזי "הפרויקט של עידן רייכל" שכולל אנסמבל של מוזיקאים.
LIVE FESTIVAL #3 - הפרויקט של עידן רייכל. 12-13.6.19, אמפי תיאטרון כרמיאל. מחירי כרטיס: החל מ-174 שקלים. לכרטיסים: זאפה 9080*.