בעונתו השנייה ברציפות כשוער הראשון של הפועל נוף הגליל ואחרי הפתיחה המצוינת של העונה כבר ניתן לקבוע: שגיא מלול הוא היום אחד השוערים הטובים בליגה השנייה. בשורה התחתונה: שגיא מלול הוא מצטיין פתיחת העונה של נוף הגליל.
3 צפייה בגלריה
שגיא מלול
שגיא מלול
שגיא מלול
(צילום: שרון צור)
בגיל 26 (בדצמבר 2020) מציג מלול יכולת יציבה מאוד בין הקורות. הוא שוער שלא נוטה לטעות, שקול בקבלת ההחלטות, בעל אינסטינקטים טובים, מגיב מהר, מצוין בקרבות אחד על אחד ומנהיג את ההגנה.
בעונה שעברה קיבל מלול צ'אנס ומהר מאוד הוכיח את עצמו, למרות שזו היתה עונה לא טובה של הקבוצה. מלול היה נקודות אור בוהקת אל מול האכזבה המקצועית הכללית. אגב, מלול הוא הפרויקט של מנכ"ל הקבוצה גיל ברעם שהאמין בו שהוא יוכל להיות שוער מוביל וכל הזמן דחף לקדם אותו.
3 צפייה בגלריה
שגיא מלול
שגיא מלול
שגיא מלול ודיויד אקואה
(צילום: שרון צור)
את היכולת הטובה שלו מהעונה שעברה הוא ממשיך גם העונה, כשבמסגרת גביע הטוטו לא ספג. בליגה הוא ספג חמישה שערים, אבל אף אחד מהשערים לא באשמתו. מלול אף השתפר לעומת העונה שעברה – יותר בטוח בעצמו ויותר שקט. כמובן שיש לו עוד במה להשתפר, בעיקר ביציאה לכדורי גובה.
3 צפייה בגלריה
ירון הוכנבוים
ירון הוכנבוים
המאמן ירון הוכנבוים
(צילום: אביהו שפירא)
קראו עוד:
מאמן השוערים תום אלמדון שבע רצון מהעבודה שלו באימונים ומהתוצאה שהוא מציג במשחקים. גם המאמן ירון הוכנבוים מרוצה ממנו מאוד.
"שגיא הוא היום אחד השוערים הטובים בליגה. הוא נמצא בכושר פנטסטי וכל הזמן מתקדם", אמר המאמן הוכנבוים, "יש לו חלק גדול בפתיחת העונה הטובה שלנו. מתפתח פה מנהיג ואין לי ספק שהוא יהיה הקפטן הבא אחרי ראובן גל וליעד אלמליח".
הצטרפו לדף הפייסבוק של ספורט מיינט העמק