מירו דיין (59), תושב העיר בית שאן, נבחר למנהל אגף החינוך בעיריית בית שאן. דיין נבחר לתפקיד על ידי וועדת המכרזים העירונית מבין מספר אנשי חינוך שניגשו למכרז, רואיינו על ידי הוועדה ועברו מרכז הערכה. דיין עוסק בחינוך והוראה למעלה מ-35 שנה, היה ממייסדי הישיבה התיכונית בית שאן אורט אביתר ומנהלה מזה כ - 25 שנה.
1 צפייה בגלריה
מירו דיין
מירו דיין
מירו דיין
(צילום: דוברות עיריית בית שאן)
למירו דיין יש ניסיון רב גם בחינוך הבלתי פורמלי והיה בעבר מנהל מחוז חיפה והצפון של תנועת בני עקיבא ואף כיהן כחבר מועצת העיר בית שאן במשך כעשור. הוא חינך דורות רבים של תלמידים במדרשת נעם בכפר סבא, בביה"ס תחכמוני, במקיף הדתי אורט פסגות וכמובן בישיבה התיכונית.
קראו גם >>>
ראש העיר ז'קי לוי בירך השבוע על בחירתו של מירו דיין: "מירו הוא איש חינוך בכל רמ"ח איבריו ובית שאני מאז ולתמיד. היה ממייסדי הישיבה התיכונית ואחד ממנהליה והביא אותה להיות אחת מהישיבות התיכוניות המוצלחת בארץ. בתחום החינוך, שהוא התחום החשוב ביותר, הגענו להישגים נפלאים בשלוש השנים האחרונות, עם הקמת סיירת שאן, בניית גנים וכיתות לימוד חדשות ובתחום הפדגוגיה כאשר אחוז הבגרויות בעיר בשנה האחרונה הוא הגבוה ביותר בתולדות בית שאן. אין לי ספק שמירו ימשיך להוביל אותנו לפסגות חדשות, יתקן את הראוי לתיקון ויהיה מנהל שיוביל את תלמידינו לערכים ומצוינות".