רומי נצר בן ה-11 ממושב תל עדשים מתעד באופן קבוע עם הרחפן שלו את המחאות נגד הרפורמה המשפטית שנערכות בצומת הקאנטרי בעפולה.
2 צפייה בגלריה
רומי נצר והרחפן
רומי נצר והרחפן
רומי נצר והרחפן
(צילום: פרטי)
"הייתי בהפגנה אחת עם אבא שלי וראיתי מישהו מטיס את הרחפן והתלהבתי", הוא מספר איך הכל התחיל, "בהפגנה הבאה שאלו בקבוצה מי רוצה להטיס את הרחפן כי הצלם הקבוע לא היה יכול להגיע ושאלו מי יכול לבוא במקומו. זה נתן לי את הרעיון ואמרתי שאני מוכן לעזור ומשם כל העניין התחיל".
נצר התוודע די במקרה לעולם הצילום ברחפנים: "לחבר שלי יש רחפן ואני ממש התעניינתי בצילום והתלהבתי, אז רציתי גם רחפן. בחרתי רחפן שמתאים לי ונסעתי עם אבא שלי להוד השרון, קנינו רחפן יד שנייה במצב טוב ולמדתי איך מטיסים את הרחפן".
כבר לפני חודש וחצי הוא הצטרף עם אביו מתן נצר להפגנות בצומת הקאנטרי ומאז הוא מתעד אותם. השבוע הוא נסע עם אביו להפגין ברחוב קפלן ותיעד גם שם את ההפגנה. "אני יודע שהרפורמה לא טובה וגם בגלל שההורים שלי מתנגדים לה אז גם לי זה חשוב". הוא אומר.
איזה תגובות אתה מקבל בשטח מאנשים שרואים אותך מצלם עם הרחפן?
"בעיקר ילדים קטנים מתלהבים וגם ומארגני המחאה אומרים לי 'איזה יופי' ו'כל הכבוד'. אני שולח את התמונות שצילמתי לאחראית על ההפגנות והיא מעבירה אותם הלאה. עכשיו גם הצטרפתי לקבוצה ארצית של מטיסי רחפנים מכל המדינה ואני משתף שם את התמונות שלי".

2 צפייה בגלריה
צילום של נצר מהמחאה בצומת הקאנטרי בעפולה
צילום של נצר מהמחאה בצומת הקאנטרי בעפולה
צילום של נצר מהמחאה בצומת הקאנטרי בעפולה
(צילום: רומי נצר)
קראו גם:

זה לא מחזה שכיח לראות ילד בגילו של רומי מטיס רחפן ושולט בו במקצועיות, אבל נצר הוא אוטודידקט ודי מהר הוא למד את רזי הצילום ואיך מטיסים את הרחפן. "רומי מאוד אוהב ללמוד לבד ולהתמקצע. הוא מאוד סקרן, הוא התחיל לגלות את העולם של הרחפנים והוא לומד לבד וזה משתלב טוב עם הקטע של המחאה שאנחנו מפגינים בעיקר בעפולה והוא מביא את הרחפן ומתמקצע", הוסיף האב מתן.