סגן ראש עיר חדש בעפולה: הרב יצחק טנג'י, נציג ש"ס במועצת העיר, מונה לסגנו של ראש העיר אבי אלקבץ במסגרת ההסכם הקואליציוני.
2 צפייה בגלריה
הרב יצחק טנג'י במועצת העיר הראשונה בקדנציה
הרב יצחק טנג'י במועצת העיר הראשונה בקדנציה
הרב יצחק טנג'י במועצת העיר הראשונה בקדנציה הזו
(צילום: דוברות עיריית עפולה)

הוא יכהן בתפקיד שנתיים וחצי ואחריו יחליפו כפיר סרוסי, שיכהן כסגן ראש העיר עד סוף הקדנציה. במסגרת ההסכם קיבל הרב טנג'י לידיו את התיקים של רישוי עסקים, גבייה, רווחה ותרבות יהודית.
הרב טנג'י, בן 59, נשוי, אב לשבעה ילדים וסב לנכד, הוא פעיל חברתי ופעיל ש"ס שנים רבות, מנהל את בית הכנסת 'קול יעקב' במרכז העיר, עוסק כבר למעלה מ-25 שנה בפעילות למען הציבור ובפרט למען השכבות המוחלשות בחברה. זו הפעם הראשונה שהוא מצטרף לפוליטיקה המקומית ונבחר למועצת העיר במקום הראשון בסיעה המשותפת של ש"ס ועוצמה יהודית, שזכתה להישג של שלושה מנדטים כסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר.
במצע הבחירות התחייבו נציגי ש"ס להיות זמינים עבור הציבור 24 שעות ביממה, לשמור על הזהות והצביון היהודי בעפולה, לקדם אירועי תרבות ומופעים למגזר החרדי, לחזק את צורכי הדת בעפולה ולשדרג את השכונות.
"הרב טנג'י מחזיק בית כנסת בעפולה שמתפללים בו כל האוכלוסייה הדתית מכל הזרמים והעדות", אומר הרב אלירם דדון המקורב לרב טנג'י, "הוא גם עוזר להרבה משפחות בשמחות ולהבדיל בימי אבל. הרב טנג'י הוא יהודי שמעניק יחס והמון חום לכל פונה. אכפת לו לעזור לכל אחד ואחד ובעיקר לאוכלוסייה המוחלשת שזקוקה לעזרה והכוונה".
העשייה של הרב טנג'י במועצת העיר לא תיועד לטובת מגזר כזה או אחר, אלא לטובת כלל האוכלוסייה בעיר, מרגיע הרב דדון: "התחום שהרב טנג'י התעסק בו עד היום היה בעיקר לציבור הכללי והמסורתי, הוא לא הולך לשנות שום דבר, כל אחד שיצטרך עזרה יקבל אותה. בסך הכל המטרה שלו להיות אוזן קשבת לכל פונה ושואל".

2 צפייה בגלריה
ראש העיר אבי אלקבץ מבשר הבוקר לתריסר הנבחרים
ראש העיר אבי אלקבץ מבשר הבוקר לתריסר הנבחרים
ראש העיר אבי אלקבץ
(צילום: דוברות עיריית עפולה)

קראו גם:

עו"ד צורי כהן, חבר מועצת העיר לשעבר, מכיר היטב את הרב טנג'י מפעילותו הציבורית והוא סמוך ובטוח שהוא ימלא נאמנה את שליחותו במועצה: "הרב טנג'י הוא איש חסד אמיתי ומנהיג בית כנסת וכולל. הוא מחזיק קופת חסד ועושה המון לטובת התושבים, אני מאמין שהוא יצליח במועצה ואני מאמין בו בגדול, הוא כל היום עוסק בצורכי ציבור".