הלהקות הצבאיות של צה"ל יצאו השבוע עם שיר חדש, בכיכובם של אלה לי להב, אגם בוחבוט ואור עמרמי ברוקמן, שילווה את חגיגות יום העצמאות ה־75 למדינת ישראל. השיר 'אנחנו הדור הבא' נכתב על ידי משה קלוגהפט, עובד על ידי נועם זלטין והולחן על ידי חן הררי, מלחין ומפיק מוסיקלי תושב עפולה ובעל אולפן ההקלטות 'חן' בעפולה.
1 צפייה בגלריה
המוסיקאי חן הררי באולפן שלו
המוסיקאי חן הררי באולפן שלו
המוסיקאי חן הררי באולפן שלו
(צילום: זך קפלן)
עבור הררי שעובד עם בכירי הזמרים והמוזיקאים בישראל זו עוד נקודת שיא בקריירה המוסיקלית העשירה שלו. "זה מרגש אותי להלחין שיר למדינה", הוא אומר בגאווה, "שיתופי הפעולה עם הלהקות הצבאיות וזמרות וזמרים מהשורה הראשונה זה כבוד גדול מבחינתי. השאיפה שלנו כיוצרים שהשיר יגע בכמה שיותר אנשים ושיאהבו אותו".
זהו לא פרויקט ראשון של הררי עם הלהקות הצבאיות. בשנה שעברה הוא הלחין את השיר 'שומר אחי אנוכי' בביצוע הלהקות הצבאיות ואגם בוחבוט שהיה שיר הנושא של 'יום האחדות', שצוין בטקס ממלכתי בבית הנשיא.
לאחר ההצלחה של השיר הררי וקלוגהפט קיבלו פנייה לערוך שיתוף פעולה נוסף עם הלהקות הצבאיות. כשהררי קרא את המילים של השיר הוא התחבר מיד. "ברגע שהיו לי את המילים, בתוך כמה דקות כבר היה לי הלחן של השיר. כיוונו לשיר שיהיה יותר שמח וקצבי שיתאים לחגיגות יום העצמאות", אמר הררי, "השיר ממש מדבר על הדור הבא: הדור החדש שיש כאלו שקוראים לו דור ה'טיקטוק' וה'סטורי'. השיר מעביר מסר חדש, ניסיון ורצון להעביר בשורה חדשה מתוך הלהקות הצבאיות שיזכה להכרה. פעם היה את השיר הלהיט 'חורף 73', השיר הזה יכול להיות 'אביב 23'".

קראו גם:

השיר 'אנחנו הדור הבא' מספר את סיפורו של העם היהודי מתקופת התנ"ך, דרך השואה והתקומה עד ימינו. בקליפ שמלווה את השיר, כל סצנה מספרת את סיפורה של תקופה אחרת.
השיר גם יבוצע במשדר המרכזי של ערוץ 12 ביום העצמאות עם היוצר המצליח עידן רייכל. "השיר שונה מהמיינסטרים המוסיקלי של היום", מסביר הררי, "יש בו משהו יותר ערכי, היה חשוב לנו גם לשמור על טקסט ולחן ברמה גבוהה. לא ניסינו לחפש רק את הגימיק, היה לנו חשוב גם להביא את העומק וליצור סיפור ועניין".
השבוע עלה השיר באתר 'יוטיוב' וצבר כבר כ־50 אלף צפיות.