אסון בלתי נתפס בקיבוץ מזרע: אלון ברנר, בן ה-60, נהרג היום (חמישי) במהלך עבודה ברפת של הקיבוץ. ברנר נולד וגדל בקיבוץ מעוז חיים שבעמק המעיינות.
1 צפייה בגלריה
אלון ברנר
אלון ברנר
אלון ברנר
(צילום: תומריקו)
על פי הודעת המשטרה ברנר נפגע משופל במהלך עבודתו. כתוצאה מהפגיעה הוא נפצע באורח אנוש והצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות האירוע בשיתוף חוקר תאונות עבודה של משרד העבודה והרווחה שהוזמן לזירה.
ברנר היה דמות מוכרת ואהובה בקיבוץ, בעמק יזרעאל ובעפולה. דבר מותו הכה בתדהמה את חבריו הרבים וכמובן את בני משפחתו.
בשנת 2013 תרם ברנר כליה לרופא של הקיבוץ בזמנו ד"ר ניר גיא, שחלה באי ספיקת כליות. לברנר היה אז ברור שהוא תורם לו את אחת מכליותיו אף על פי שאינו קרוב משפחתו.
בריאיון שהעניק בזמנו לעיתון "ידיעות העמק" סיפר כי ההתחייבות שלו לתרום כליה לד"ר גיא הייתה מוחלטת, ולשם כך הוא גם גייס כמה תכונות אופי שהוא מודה שלא מאפיינות אותו ביומיום. "הייתי ממוקד מטרה לגמרי", אמר ברנר באותו ריאיון לעיתון "ידיעות העמק", "הייתי נעול. גייסתי גם ביטחון עצמי, שבדרך כלל אין לי מספיק ממנו. אם אין לך ביטחון עצמי זה יכול לפרק אותך לגמרי, ויכולים לעלות ספקות שיגרמו לך לרדת מזה. אני הייתי מאוד נחוש".

קראו גם:

ברנר היה מוכר מאוד בעמק גם בגלל אהבתו לספורט בכלל ולכדורסל בפרט. הוא אף שיחק כדורסל בצעירותו ובהמשך גם סיקר את הענף עבור עיתון "ידיעות העמק".
"מותו הפתאומי של אלון היקר השאיר אותי בהלם", סיפר חבר שהכיר אותו שנים, "כששמעתי את שמו התחלתי לרעוד. אלון הוא אחד האנשים הכי טובים שפגשתי בחיי. איש עם לב ענק, רגיש, אכפתי וחכם. הוא אהב כדורסל וזכר שמות שחקנים, מספרים ומאמנים. היה גאון בקטע הזה.
"לעולם לא אשכח את השיחה שהייתה לנו על לבנון", הוסיף החבר לספר, "הוא התגייס לסיירת גולני כשמלחמת לבנון הראשונה פרצה ב-82. הוא הגיע לבופור מיד אחרי שהקרב של סיירת גולני הסתיים. הוא ראה את ההרוגים והיה לו קשה עם זה. שנים רבות הוא הקפיד ללוות את המשפחות השכולות. איש טוב מאוד הלך מהעולם. כמה חבל. ליבי עם משפחתו היקרה".