עיריית עפולה נמצאת בימים אלה בעיצומו של הליך תכנון לשדרוג והרחבה של מתחם הטניס העירוני שהוקם לפני כשני עשורים ושודרג לפני מספר שנים. המתחם שכולל כיום ארבעה מגרשים, ביניהם מגרש מרכזי עם יציע מקורה ובו מקום ל־250 צופים, יורחב בעוד שלושה מגרשים.
1 צפייה בגלריה
מתחם הטניס המורחב בעפולה
מתחם הטניס המורחב בעפולה
מתחם הטניס המורחב בעפולה
(הדמיה: קובי כהן)
יש לציין כי לפני מספר שנים חודשו ארבעת המגרשים הקיימים והוחלפה מערכת התאורה בחדשה וחסכונית. כמו כן הכשירה העירייה שני מגרשי טניס פתוחים לקהילה בקריית הספורט והפנאי בעפולה עילית ועתידה להכשיר בקרוב עוד שני מגרשים פתוחים לקהילה במרכז העיר.
כידוע, בעקבות השדרוג זכה המתחם לארח שלושה טורנירים גדולים - שני טורנירים פיוצ'ר AFULA OPEN בינלאומיים עם טניסאים מכל העולם וטורניר VOLVO במסגרת סבב אליפות ישראל בטניס לבוגרים - גברים ונשים, שבה השתתפו מיטב הטניסאים בישראל.
בימם אלה, כאמור, החל תכנון הרחבת המתחם, נושא שעמד על הפארק בשנים האחרונות, אך מגפת הקורונה ומחסור בתקציב הקפיאו את התכנית אך בימים אלה היא יצאה לדרך.

קראו גם:

"אנו שמחים שהתכנית להרחבת המתחם יוצאת לדרך ותאפשר לעוד מאות שחקנים ושחקניות בכל הגילים ליהנות ולהתאמן בענף הטניס האהוב כל כך", אמר מנהל אגף הספורט שלומי אלבז, "המטרה שלנו היא להקים ולשדרג מתקני ספורט לטובת שיפור איכות חייהם של תושבי העיר".