קניון בנימין בבית שאן ישודרג בהשקעה נרחבת וייפתח מחדש בתוך כמה חודשים. היזם החרדי רונן גנון מצפת, בעל חברת הנדל"ן שי בגליל ומבעלי רשת נטו חיסכון ורשת הומס, רכש לאחרונה את אחד המבנים האסטרטגיים בבית שאן - קניון בנימין שהוקם בשנת 1999 על ידי הקבלן מרדכי בנימין ובניו ובעבר היה מרכז הקניות של העיר בית שאן.
2 צפייה בגלריה
קניון בנימין
קניון בנימין
קניון בנימין
(צילום: פרטי)
במהלך השנים האחרונות נסגר המקום עקב רצון היזמים לעשות בו שינוי. העסקים במבנה נסגרו והקניון הפך מיותם. כעת, היזם החרדי מצפת רונן גנון החליט לרכוש את המבנה ובו 5,000 מ"ר של מסחר, ומיד לאחר השלמת העסקה נכנס לתכנון אדריכלי מואץ ומפורט במטרה להשקיע מיליוני שקלים בחידוש ובשדרוג הקניון בסטנדרטים הגבוהים ביותר, דבר שיאפשר למקום לשוב ולהוות מוקד קניות מרכזי בבית שאן ובעמקים.
במקביל, כבר כעת ניתן לומר כי סוכם שבקניון החדש ייפתחו רשתות אטרקטיביות בין היתר מדובר ברשת מזון מובילה, רשת פארם מהמובילות בישראל ורשת של מותגים לבית ולמטבח. לצד עסקים אלו ייפתחו עוד עשרות עסקים שיחזירו לחיים את המבנה.
2 צפייה בגלריה
היזם החרדי רונן גנון
היזם החרדי רונן גנון
היזם החרדי רונן גנון
(צילום: פרטי)
קראו גם >>>
"אני מאוד אוהב את הצפון ומאמין באזור, כל העסקים שלי והפרויקטים בתחום הנדל"ן, רשת המזון ורשת הומס החלו כאן", אמר הבעלים גנון, "חיפשתי נכס אטרקטיבי באזור העמקים ואני חושב שהמבנה הזה בבית שאן הוא גם מרכזי וגם אטרקטיבי".
על ההחלטה לרכוש דווקא את הקניון בבית שאן הוסיף: "מדובר במבנה במיקום אסטרטגי מרכזי. בית שאן היא עיר מדהימה שנמצאת בהתפתחות מתמדת והגיע הזמן להעניק לתושבים מרכז קניות אמיתי, טוב, אטרקטיבי עם חוויה, מגוון ומענה לצרכים. בית שאן נמצאת על הציר שבו נוסעים כל תושבי הגליל לעבר ירושלים, ים המלח או אילת או מהעבר השני - תושבי ירושלים וכל המצפינים. הקניון החדש יהפוך את בית שאן למוקד צרכנות ובילוי. זה מוקד אסטרטגי שייתן מענה של קולינריה, צרכנות ובילוי".
לשאלה מה הוא מתכנן לעשות במקום אמר: "המטרה היא לנצל את כל שטחי המסחר וליצור מתחם של רשת מזון מובילה עם מחירים אטרקטיביים ומענה לכלל המגזרים מבחינת כשרויות ומגוון. להביא רשת פארם מרכזית למקום, לפתוח מתחם של מותגים לבית במחירים אטרקטיביים. הקניון המחודש יביא בשורה ושינוי משמעותי".