בית שאן החליטה להוקיר את זכרו של דני רידר ז"ל, ממקימי הקונסרבטוריון העירוני (בית המוסיקה) ומנהלו המיתולוגי במשך כ-17 שנים וקראה לאולם הקונסרבטוריון העירוני על שמו. דני רידר ז"ל, שנפטר לפני כ-5 חודשים.
2 צפייה בגלריה
דני רידר
דני רידר
דני רידר ז"ל
(צילום: אסף פרידמן)
בטקס בו השתתפו תושבים ותיקים רבים לצד ילדים ובני נוער הוסר הלוט מהשלט בכניסה לאולם בנוכחות ראש העיר ז'קי לוי, רעייתו של דני, דרורה, ילדיו ובני משפחתו, מ"מ ראש העיר חזי חרוב, מנהל המרכזים הקהילתיים יואל כהן ויו"ר המרכזים הקהילתיים, פרוספר דדיה.
מנהל הקונסרבטוריון העירוני, פלג ריפין, הנחה את הטקס בו נהנה הקהל משירתם של ילדי להקת 'הדור הבא' בניהולו המוזיקלי של זיו בן שמחון ומקטעי נגינה של תזמורת הנוער הייצוגית בניצוחו של דוד סולן.
2 צפייה בגלריה
טקס קריאת האולם על שם דני רידר ז"ל
טקס קריאת האולם על שם דני רידר ז"ל
טקס קריאת האולם על שם דני רידר ז"ל
(צילום: דודו כהן, דוברות עיריית בית שאן)
קראו גם >>>
גיל רידר, בנו של דני ז"ל: "האירוע מציף בזיכרונות על אבא, סבא ורב סבא, בעל, מנצח תזמורות, חצוצרן, שריונר שנלחם על המולדת, חיפאי, בית שאני וכפר סבאי. כשאבא הגיע לבית שאן הוא ידע שכדי להצליח הוא חייב לחבר אליו את האנשים וכך עשה. זה יום של הוקרה ואמירת תודה ואהבה לכל מי שהגיע, שותף ליוזמה ולדרך, תודה לבית שאן. בערב שאבא נפטר וטרם לכתו הוא מלמל משפט שברצוני לאחל לכולנו: 'רק דברים טובים'".
ראש העיר ז'קי לוי אמר בטקס: "דני ייסד את בית המוסיקה והחדיר את אהבת המוסיקה, הצלילים והשירה לדורות של ילדים. הוא זכה לחנוך, ללוות ולהצמיח מאות ילדים שפיתחו את כישרונותיהם המוסיקליים, ואשר לרובם היה בית המוסיקה, ביתם השני. דני ז"ל היה מהענקים שבית שאן ידעה מימיה, לא רק בקומתו הגבוהה אלא בשל תרומתו האדירה לחיי התרבות והמוסיקה והשפעתו ניכרת גם היום. הכבוד הוא כולו שלנו, לקרוא את אולם הקונסרבטוריון על שמו. נעשה הכל כדי להיות ראויים למורשת שלו ולהפוך את בית שאן לעיר מנגנת החל מגני הילדים ועד לתיכונים ולבוגרים שלנו".