זעזוע במערכת החינוך במועצה האזורית מגידו: שנה בלבד חלפה מאז נכנס אלון קדם לתפקיד מנהל בית הספר היסודי ממלכתי המשותף 'עומרים' והשבוע הוחלט במועצה, במפתיע, על סיום העסקתו. זאת מבלי שמונה לו מחליף.
2 צפייה בגלריה
אלון קדם. נרגש
אלון קדם. נרגש
אלון קדם
(צילום: פרטי)
הורי התלמידים שעודכנו רק כעת על המהלך חוששים ונמצאים בתחושת חוסר ודאות גם בשל העיתוי - חודשיים לפני פתיחת שנת הלימודים. "אנחנו מאוד מודאגים מכל ההתנהלות הזאת", אומרת ד' אם לילד בבית הספר, "אנחנו שישה שבועות לפני תחילת שנת הלימודים. אלון היה נראה לנו מנהל מצוין ולא היו לנו שום עניינים אתו. הוא היה מנהל חדש עם המון מוטיבציה שניסה לקדם דברים. המהלך הזה לא ברור והוא לא נעשה בשקיפות בכלל".
חלק מההורים חוששים גם ששנת הלימודים תיפתח ללא מנהל מחליף לבית הספר. "לדעתי לא היה מקרה שהצדיק פיטורים מיידיים. ראינו השנה דברים שהשתפרו והמנהל הציג תוכנית מפורטת וטובה לפורום ההורים לגבי שנה הבאה. תלינו תקוות במנהל הזה וחבל. אנחנו לא מבינים מה קורה", הוסיפה האם.
יו"ר ועד ההורים בבית הספר חגי יחידי הוסיף: "חבל לנו שזה קרה מיד בסוף שנת הלימודים, אבל אנחנו סומכים על המועצה ועל משרד החינוך שימצאו לבית הספר עומרים מנהל או מנהלת ראויים לפתיחת השנה".
קדם בחר שלא להגיב.

2 צפייה בגלריה
בית ספר עומרים
בית ספר עומרים
בית ספר עומרים
(צילום: פרטי)
קראו גם:

מהמועצה האזורית מגידו נמסר בתגובה: "מערכת החינוך במועצה האזורית מגידו עומדת בראש מעייניהם של מנהלי המועצה ומחלקת החינוך, כאשר רק טובת הילדים ועתידם עומדת לנגד עינינו. לאחרונה, קיימה הנהלת המועצה שיחות עם אלון קדם המנהל, בה הבענו את דעתנו המקצועית והמלצנו לו לסיים את תפקידו והוא החליט לקבל את המלצתנו. לאחר מכן, הנהלת המועצה נפגשה עם נציגי הנהגת ההורים בבית הספר. עדכנו אותם בנעשה בשקיפות מלאה וסוכם על המשך ליווי וחיזוק בי"ס. צוות ביה"ס, המפקחת ומחלקת החינוך מכינים בימים אלה את שנת הלימודים הבאה.
"בשבועות אלו מתקיים מכרז למנהל/ ת הבא/ה של בית הספר", הוסיפו מהמועצה, "נמשיך לחזק את עומרים ולהעמיד את המשאבים האנושיים והפיזיים הנדרשים לטובת פתיחת שנת לימודים כסדרה, הן מבחינת הילדים והן מבחינת מוכנות הצוותים החינוכיים ונעניק את הכלים להצלחה מרבית ומטיבה. אנו מאחלים לאלון קדם הצלחה רבה בהמשך דרכו".