בית הקולנוע 'בלו וואלי' בעפולה לא ייפתח הקיץ כפי שתוכנן. מדובר בדחייה שלישית בתאריך הפתיחה שלו. הקולנוע היה אמור להיפתח בתחילת אוגוסט אך בשל עיכוב בעבודות נקבע תאריך חדש לפתיחה: ה-1 באוקטובר.
2 צפייה בגלריה
בית הקולנוע 'בלו וואלי' השבוע
בית הקולנוע 'בלו וואלי' השבוע
בית הקולנוע 'בלו וואלי'
(צילום: פרטי)
"אנחנו מנסים לסיים את העבודות כמה שיותר מהר כדי שנוכל לפתוח את בית הקולנוע לפני ה-1 באוקטובר ואני מקווה שנעמוד בלוח הזמנים", אמר השבוע ל'ידיעות העמק' הבעלים ענאן שמשום.
בניית קומפלקס אולמות הקולנוע 'בלו וואלי' בעפולה כבר נמצאת רגע לפני סיום, כשבימים האחרונים החלו לצפות את המבנה. מתחם הקולנוע הוא בבעלותו של היבואן והתעשיין ענאן שמשום. בראיון שהעניק ל'ידיעות העמק' לפני כשנה וחצי, בעיצומם של העבודות במקום, אמר שמשום כי הוא מתכנן אירוע פתיחה חגיגי וכי הוא צפוי להזמין לאירוע את שחקנית הקולנוע הישראלית המצליחה ביותר בעולם גל גדות, שגילמה בשני סרטים את גיבורת-העל 'וונדר וומן' ושיחקה בעוד מספר סרטים מצליחים.
בנייתו של בית הקולנוע הממוקם סמוך לבית חולים העמק ושכונת רובע יזרעאל החלה לפני כשלוש וחצי שנים. הוא נבנה כחלק ממתחם בילוי ופנאי תחת השם 'בלו וואלי' ויכלול 9 אולמות קולנוע, מסעדות, בתי קפה ועוד שיתפרשו על פני שטח של למעלה מ-2,000 מ"ר. היזם והבעלים הוא כאמור ענאן שמשום בעל החברה השולטת בשוק משקאות האנרגיה עם המותג המצליח BLU.

2 צפייה בגלריה
בית הקולנוע 'בלו וואלי' השבוע
בית הקולנוע 'בלו וואלי' השבוע
בית הקולנוע 'בלו וואלי'
(צילום: פרטי)
קראו גם:

מי שתפעיל את אולמות הקולנוע היא רשת הסרטים והקולנוע MOVIELAND לה שלושה מתחמי קולנוע וביניהם מתחם בעיר כרמיאל ובו שישה אולמות, מתחם בן שבעה אולמות בקניון עזריאלי בחיפה ומתחם בן 11 אולמות בנתניה וכאמור, בקרוב, מתחם בן 9 אולמות בעפולה שיכללו ציוד הקרנה וסאונד חדיש הכולל מקרני לייזר המבטיחים תמונה בהירה וחדה ובמסכים גדולים. אולמות הקולנוע יכללו ספות מעוצבות וכסאות מתכווננים ונוחים במיוחד וכן לובי עם בר משקאות וכיבוד קל ומתחם לילדים.