תחביב אישי: "לטייל עם משפחתי, לגלות מקומות חדשים ולחוות רגעים משמעותיים יחד. בנוסף קריאה היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלי".
2 צפייה בגלריה
נתנאלה מזוז
נתנאלה מזוז
נתנאלה מזוז
(צילום: גיל נחושתן)

מקצוע אהוב/לא אהוב כתלמידה: "אהבתי ללמוד תנ"ך, היסטוריה, ספרות ואזרחות ופחות מתמטיקה".
איזו תלמידה היית? "תלמידה משקיעה, שלא מוותרת לעצמה גם כשקשה. הייתה פעם אחת בתיכון שלא נכנסתי לשיעור אחרי מבחן בגרות והלכתי עם חברות לטייל".
רגע בלתי נשכח כמורה: "אציין שניים שזכורים לי במיוחד. הראשון, מפגש מרגש עם בוגרים, תלמידים שחינכתי ביסודי, הם העלו זיכרונות וסיפרו חוויות מהשיעורים שלנו יחד, שמחתי לדעת שרגעים אלו הפכו למשמעותיים עבורם. השני, תלמיד שהצטרף לכיתה כשהוא לא קורא כלל, לאחר תהליך משותף, הרגע בו הוא הצליח לקרוא טקסט בפעם הראשונה, התגובה שלו וההבנה שהוא יכול ריגשו אותי מאוד".
מה יש לך במגירה הראשונה בשולחן במשרד: "ברכה מרגשת מהבת שלי אלמה לתפקיד החדש".
למה רצית להיות מנהלת: "אני מאמינה ביכולותיי כאשת חינוך להנחיל ערכים, ידע ומיומנויות, וזאת באמצעות הקשבה, שותפות, דיאלוג, כבוד ומימוש עצמי. כמנהלת יש לי הזדמנות לקחת את ההשפעה הזו צעד נוסף קדימה ולהשפיע במעגלים רחבים יותר, ליצור סביבה חינוכית מיטבית, שבה כל אחד מבאי בית הספר יוכל להרגיש שייך, יכול ויתרום מניסיונו ומהייחודיות שלו. בהזדמנות זו אני רוצה להודות בראש ובראשונה לקב"ה ולכל מי שהאמין בי והעניק לי את ההזדמנות לנהל את בית ספר איילים. מראש העיר יוסי נבעה ועד הצוות החינוכי שקיבל אותי בברכה. וכמובן למשפחתי".
ספר קריאה שאת ממליצה לתלמידים לקרוא: "הספר 'פלא' של ר"ג' פלאסיו. הספר עוסק בחשיבות הרגישות לכל אחד והשונות שלו ומספק כלים להתמודדות עם מצבים חברתיים מורכבים. הוא מזכיר לנו את הכוח שיש לכל אדם להיות הוא עצמו, ולא לתת לשיפוטיות של אחרים למנוע ממנו לצמוח".

2 צפייה בגלריה
נתנאלה מזוז
נתנאלה מזוז
נתנאלה מזוז
(צילום: גיל נחושתן)
קראו גם:

דמות היסטורית ישראלית שאת מעריכה: "חנה התנכי"ת אמו של שמואל. חנה מסמלת בעיני עוצמה נשית, אמונה ונחישות. היא מעניקה תקווה ופועלת למען שינוי מצבה ובכך מתגברת על מכשולים בחייה. היא מזכירה לכולנו שלעיתים למרות הקשיים והאתגרים אמונה ונחישות יכולות להביא לתוצאות מרגשות ומשמחות".
מה הם כללי המשמעת שלך: "התמדה ודבקות במטרה. אני מאמינה שהתמדה מקדמת את השגת המטרות שלנו ודבקות במטרה היא הכוח שמניע אותנו קדימה".
הטיפ הכי גדול שאת יכולה לתת לתלמידים שלך: "תחלמו, האמינו בעצמכם וביכולותיכם להגשים את חלומכם למענכם ולמען מעגלי החברה השונים".