אירוע השבת בעמק ובגליל: תאונה עצמית - אתמול (שישי) בשעה 16:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על טרקטור שהתהפך בכביש 99 סמוך לעין קנייא. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים זיו בצפת גבר בן 21 במצב בינוני עם פגיעה רב מערכתית.
2 צפייה בגלריה
תאונת דרכים כביש 869
תאונת דרכים כביש 869
תאונת דרכים כביש 869
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
תאונת דרכים - אתמול (שישי) בשעה 18:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על תאונת דרכים בנצרת. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח 2 פצועים, בהם גבר כבן 20 במצב בינוני עם חבלת ראש לבי"ח רמב"ם ופצוע קל לבי"ח האיטלקי נצרת.
תאונת דרכים - היום (שבת) בשעה 08:44 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על רוכב אופנוע שהתנגש בגדר הפרדה בכביש 65 מצומת אום אל פחם לכיוון מגידו. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של גבר כבן 40.

תאונה בכביש 65
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

חובש רפואת חירום במד"א מוחמד מחאגנה ופראמדיק מד"א עומר דעייף סיפרו: "הפצוע שכב מעבר לגדר ההפרדה במרחק של עשרות מטרים מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".
תאונת דרכים - היום (שבת) בשעה 13:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על תאונת דרכים עם מעורבות אופנוע וטרקטורון-באגי בכביש 869 סמוך למעלה גמלא לכיוון כנף. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה ברוכב האופנוע כבן 40 עם פגיעה רב מערכתית. רוכב האופנוע מת מפצעיו.

תאונה בכביש 869
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הפראמדיקים של מד"א נתנאל אזולאי וליעם שיק פאלאס סיפרו: "רוכב האופנוע שכב על הכביש בנתיב הימני במרחק גדול מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. יחד עם כוח רפואה צבאי שכלל רופא וכונני מד"א הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהג טרקטורון הבאגי שהיה מעורב בתאונה ונפצע באורח קל מטופל במקום".
תאונת דרכים - היום (שבת) בשעה 13:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על תאונת דרכים עם מעורבות 3 כלי רכב בכביש 978 משעל לאורטל. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של הצבא קבעו את מותו של גבר כבן 35 שנלכד מחוסר הכרה באחד מכלי הרכב ומפנים לבי"ח זיו 5 פצועים, בהם 2 במסוק מד"א, מהם אישה בת 23 במצב בינוני עם חבלה בבטן ופעוט כבן 3 במצב קל. 3 פצועים פונו באמבולנסים צבאים, בהם אישה בת 23 במצב קשה עם חבלות בפלג גופה העליון, גבר בן 20 במצב בינוני ופצוע במצב קל.

קראו גם >>>

המחאה נגד הרפורמה המשפטית - היום (שבת) משטרת ישראל פתחה בחקירת אירוע לקיחת נגמ"ש ישן אשר משמש כמייצג באתר 'גשר הישנה'.

2 צפייה בגלריה
הנגמ"ש
הנגמ"ש
הנגמ"ש
(צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי המחוז הצפוני זיהו על מוביל ועליו נגמ"ש ישן. מוביל הנגמ"ש ועוד שלושה חשודים עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה בחשד שלקחו אותו ללא האישורים המתאימים.