בית שאן המומה וכואבת: תושב העיר דוד אזולאי הלך אתמול (שבת) לעולמו בגיל 62 מנגיף הקורונה. הלווייתו נערכה אתמול בלילה בבית העלמין בבית שאן.
2 צפייה בגלריה
דוד אזולאי ז"ל
דוד אזולאי ז"ל
דוד אזולאי ז"ל
(צילום: פרטי)
אזולאי ז"ל נולד וגדל בבית שאן, הרביעי למשפחה בת 11 ילדים. בצעירותו למד בישיבה בחיפה ולאחר מכן התגייס לצה"ל ושירת בבסיס תובלה. לאחר שחרורו עבד במפעל 'דתיק' בבית שאן במשך 20 שנה. בשנים האחרונות ועד לפטירתו עבד כאיש בית במפעל 'אלספק' לייצור ארונות חשמל בבית שאן.
בנו מאור מתקשה לעכל את אובדנו של אביו שנפטר בפתאומיות בגיל כל כך צעיר. "אנחנו מרגישים כמו באיזה חלום רע שקשה להבין אותו, אבא היה רק בן 62", סיפר, "הוא היה עובד במפעל ובא לבית לטפל בגינה ובתוכים ובכלבים שיש לו. הוא היה עוזר לכל השכנים וכל שכן שהיה רוצה ממנו עזרה הוא ישר היה רץ ועוזר לו, הוא לא ידע מה זה לנוח. להגיע פתאום ממצב של בן אדם שרץ למישהו ששוכב ככה במיטה, זה לא פשוט. אני מתגעגע לחיוך ולטוב הלב שלו, הפסדתי אבא מיוחד. אני רוצה להוסיף מסר לכולם שיידעו שיש כזה דבר קורונה ושלא יזלזלו, אני מקווה שהקורונה תיעלם כבר מהעולם".
אזולאי ז"ל עבד כמעט עד יומו האחרון. בערב ראש השנה התחילו אצלו תסמיני הקורונה. "הוא התחיל להרגיש חולשה וככל שהימים עברו החולשה הזו התגברה, הוא בקושי היה יכול לקום מהמיטה והתחילו לו כאבי גרון", סיפר הבן בכאב עצום, "אמא שלי התעקשה ללכת איתו למרפאה לבדוק חום וראו שהחום עלה. ביום ראשון, ערב יום כיפור, הוא עשה בדיקת קורונה, במשך כל החג הוא התענה ולא הצליח לצום. בצאת יום כיפור הוא התקשר למוקד ושמע שהתוצאה חיובית לקורונה. באותו רגע אבא שלי התהפך 180 מעלות והוריד את הראש לשולחן, הוא לקח את זה נפשית קשה".
2 צפייה בגלריה
דוד אזולאי ז"ל
דוד אזולאי ז"ל
אזולאי ז"ל. היה בודד בבית החולים
(צילום: פרטי)
קראו עוד:
מאז מצבו של אזולאי הידרדר במהירות. "לפנות בוקר של צאת הצום אבא שלי שהיה בבידוד בחדרו שלח לאמא שלי הודעה שהוא לא מצליח לנשום ושתזמין אמבולנס. כשהאמבולנס הגיע אמא שלי רצתה להצטרף, אבל אסרו עליה והודיעו לכולנו להיכנס לבידוד", סיפר הבן, "אבא שלי היה בודד בבית חולים, הוא לקח את זה מאוד קשה שהוא נמצא שם לבד, גם אנחנו קיבלנו את זה קשה שלא הצלחנו להיות איתו ברגעיו האחרונים.
"דיברנו איתו בהודעות עד השבת שעברה כשהוא הורדם והונשם", הוסיף הבן מאור, "כל הזמן הוא כתב לנו בהודעות שמסיכת החמצן שחיברו לו הייתה בשבילו סיוט, בשבת שעברה הרופאים ראו שהמצב שלו הידרדר והם הרדימו והנשימו אותו. מאותו רגע זו הייתה קריסה שנמשכה מיום ליום עד שאתמול בארבע לפנות בוקר הוא נפטר".
אזולאי ז"ל הותיר אחריו אישה לה היה נשוי במשך 39 שנים, שישה ילדים ושמונה נכדים.
עוד עדכונים - חדשות מיינט העמק