תחביב אישי: "לטייל בארץ ובעולם, הליכה והאזנה למוזיקה. אני משתדלת ללכת כל יום, זה הזמן שלי לנקות את הראש ולחשוב על רעיונות חדשים".
2 צפייה בגלריה
סיגל גוטמן
סיגל גוטמן
סיגל גוטמן
(צילום: נחום סגל)

מקצוע אהוב/לא אהוב כתלמידה: "אהבתי שפה ותנ"ך. היה לי חשש ממתמטיקה והיום זה בדיוק ההיפך, אני גם מאוד אוהבת ללמד מתמטיקה. זה תיקון שעברתי עם עצמי במהלך השנים. ככל שהתמקצעתי יותר גיליתי שאני מאוד מחוברת ואוהבת את התחום".
איזו תלמידה היית? "הייתי תלמידה טובה, ממושמעת וחברותית. לא עשיתי יותר מדי בעיות. אני מושבניקית בנשמתי, גדלתי במושב בית יוסף".
רגע בלתי נשכח כמורה: "כשאני מצליחה לגעת בילד שהוא מאתגר ולחולל בו שינוי, להחדיר בו אמונה שהוא מסוגל ויכול. אני מאמינה שלכל ילד יש את תכונות החוזק שלו. אני עוזרת לו למצוא במה הוא טוב, וכשילד מגלה את זה, הוא מתחיל לפרוח ולהצליח. זה סיפוק אדיר".
מה יש לך במגירה הראשונה בשולחן במשרד? "חבילה של טישיו כי לפעמים יש רגעים אמוציונליים במשרד וצ'ופר קטן לילד שבא וזקוק לחיזוק - מדבקה או סוכריה".
למה רצית להיות מנהלת? "אני כבר 31 שנה מחנכת והייתי סגנית מנהלת של אורית שהייתה מורת דרך ומודל להערצה והשראה וכשהיא פרשה ראיתי את ההזדמנות שהוצעה לי, גם לעשות שינוי בדרכי, לעשות את הדברים שאני מאמינה בהם. זה מרגש אותי לעשות דברים קצת אחרים ושונים".
ספר קריאה שאת ממליצה לתלמידים לקרוא: "'שרה גיבורת ניל"י', זה ספר עם עוצמה נשית, שגם מלמד על אהבת הארץ וכמה צריך לשמור עליה".

2 צפייה בגלריה
סיגל גוטמן
סיגל גוטמן
סיגל גוטמן
(צילום: נחום סגל)
קראו גם:

דמות היסטורית ישראלית שאת מעריכה: "מנחם בגין כי הוא חולל שינוי. הוא היה איש של ערכים ויושרה, דמות נערצת שידע לנאום ולהוביל ולתת לעוד אוכלוסייה במדינה שלנו את המקום. גם בספורט יש הרבה דמויות שצריך להוקיר ולהעריך".
מהם כללי המשמעת שלך? "להיות אנשים עם ערכים. להיות עם כבוד לשונה, לאחר ולמבוגר".
הטיפ הכי גדול שאת יכולה לתת לתלמידים שלך: "עם השקעה והתמדה - השמיים הם לא הגבול".