עמותת "אתגרים", העוסקת בהעצמה ושילוב חברתי של ילדים ובוגרים עם מוגבלות באמצעות ספורט אתגרי בטבע, תערוך בשיתוף המועצה האזורית עמק יזרעאל בפעם ה-18, את אירוע הרכיבה החברתית המוביל מסוגו בישראל- "גלגלים של תקווה".
1 צפייה בגלריה
אירוע הרכיבה 'גלגלים של תקווה'
אירוע הרכיבה 'גלגלים של תקווה'
אירוע הרכיבה 'גלגלים של תקווה'
(צילום: ישראל פרץ)
האירוע שנועד להעלות את מודעות הציבור לשילובם של אנשים עם מוגבלויות בחברה, יתקיים ביום שבת, ה-11 ביוני וייערך לראשונה מאז פרצה מגפת הקורונה.
במסגרת האירוע, יצאו לרכיבה מעצימה וחווייתית אלפי אנשים עם ובלי מוגבלויות, משפחות עם ילדים בכבישים פתוחים ומסלולי שטח בנופים המרהיבים של עמק יזרעאל. האירוע השנה, יכלול שלושה מסלולי רכיבה שונים: מסלול כביש סובב עמק באורך של 54 ק"מ, מסלול שטח ארוך באורך של 33 ק"מ, ומסלול שטח למשפחות באורך של 8 ק"מ.
נקודת הזינוק לשלושת המסלולים המעגליים, בבית המועצה האזורית עמק יזרעאל החל מהשעה 6:00 בבוקר. בסיום האירוע יתקיים הפנינג חווייתי למשתתפים ובו דוכנים והפעלות בסמוך.
קראו גם >>>
מנכ"ל עמותת "אתגרים", ניר הכהן: "לאחר שנבצר מאתנו לקיים את האירוע החשוב והמשמעותי הזה אנו נרגשים מאד לקיים מחדש את "גלגלים של תקווה" שהפך ברבות השנים למסורת המוקדשת לעידוד השילוב והעצמה של אנשים עם מוגבלות. אנו מודים לשותפינו היקרים מהמועצה האזורית עמק יזרעאל, ומצפים למשתתפים רבים מכל רחבי הארץ שייהנו מפעילות ספורטיבית לצד עשייה חברתית".
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר: "אנו גאים ונרגשים לקיים שוב את אירוע גלגלים של תקווה 2022 בשיתוף עמותת "אתגרים". משתתפי המרוץ הרבים יוכלו ליהנות מחוויה ספורטיבית וחברתית במרחבי עמק יזרעאל אל מול נופיו המרהיבים, במרוץ חשוב שמטרתו העלאת מודעות הציבור לשילובם של נכים ואנשים עם מוגבלויות בחברה כשווים".