באולם המופעים בקיבוץ יפעת הותקנה לאחרונה מערכת טכנולוגית מתקדמת לכבדי שמיעה ולקהל הרחב, המאפשרת האזנה לתוכן הקולי בזמן אמת, באמצעות אפליקציית Bettear או באמצעות מקלט ייעודי שניתן לשאול בכניסה לאולם.
2 צפייה בגלריה
אולם המופעים ביפעת
אולם המופעים ביפעת
אולם המופעים ביפעת
(צילום: דוברות המועצה)

"כל הנושא של הנגשת שמע מאוד חשוב לנו כי אנחנו רוצים שאנשים יקבלו את החוויה המיטבית ויוכלו להקשיב להצגה", אומרת רחלי אבידוב, מנהלת מחלקת התרבות במוא"ז עמק יזרעאל שקידמה את הפרויקט, "עד כה עבדנו עם אוזניות של חברה אחרת שהתפעול שלהן היה יותר מייגע. ברגע שהבנו שיש שיטה אחרת שמתקשרת עם הסמארטפונים האישיים ועם האוזניות שאתה מביא מהבית, חשבנו שזה הזמן להשתדרג ולשפר את השירות, ולתת אפשרות ללקוחות שלנו ליהנות מפתרון שהוא הרבה יותר קל ופשוט לתפעול ומאוד נוח. הפתרון הזה גם נמצא בהיכלי תרבות נוספים ואפשר גם שם להשתמש בו".
המימון למערכת התקבל ממחלקת התרבות במועצה. "קיבלנו תגובות מאוד טובות מהלקוחות", הוסיפה אבידוב, "ניסיתי באופן אישי את המערכת וזה תענוג. זה פשוט משדרג את כל חוויית הצפייה. שמים את האוזניות באוזניים ואפשר להחליט אם אתה מגביר או מחליש את הווליום".

2 צפייה בגלריה
אולם המופעים ביפעת
אולם המופעים ביפעת
אולם המופעים ביפעת
(צילום: יוסי וקנין)
קראו גם:

ראשת המועצה שלומית שיחור-רייכמן הוסיפה: "המטרה שלנו כמועצה היא שכמה שיותר א.נשים ייהנו ויצרכו תרבות איכותית בצורה הנגישה והנוחה ביותר, לכן חשוב לנו לספק שירות חדש ומשופר לתושבינו שיש להם לקויות שמיעה. ככלל המועצה שמה לה למטרה לפעול למען הרחבת השירותים עבור אוכלוסיות עם מוגבלויות במהלך כל השנה במגוון תחומים".