עיכוב נוסף בתאריך הפתיחה של בית הקולנוע החדש בלו וואלי בעפולה: בשל מצב החירום במדינה בעקבות המלחמה חל עיכוב בביצוע שלבי הסיום של העבודות לקראת הפתיחה.
2 צפייה בגלריה
בית הקולנוע 'בלו ואלי' בעפולה
בית הקולנוע 'בלו ואלי' בעפולה
בית הקולנוע 'בלו ואלי' בעפולה
(צילום: שרון צור)
הבעלים ענאן שמשום מסר השבוע כי אם הכל ילך כשורה, הקולנוע עתיד להיפתח רק בפברואר 2024. בספטמבר האחרון אמר שמשום ל'ידיעות העמק' כי הוא מתכנן ערב פתיחה חגיגי אליו יוזמנו בכירי תעשיות הקולנוע בישראל. אך בשל התמשכות המלחמה ספק אם יוכל להיערך ערב כזה.
הדחייה בתאריך הפתיחה של קומפלקס אולמות הקולנוע המפואר בעפולה היא הדחייה החמישית במספר. הקולנוע היה אמור להיפתח בתחילת אוגוסט ולאחר מכן בשל עיכוב בעבודות נקבע תאריך חדש לפתיחה: ה-1 באוקטובר שגם הוא נדחה. המועד שהוצהר לאחר מכן – ינואר 2024 נדחה אף הוא בחודש וכעת תאריך היעד החדש הוא פברואר 2024.
בניית קומפלקס אולמות הקולנוע 'בלו וואלי' בעפולה כבר נמצאת רגע לפני סיום. לאחרונה הושלמה עבודת ציפוי הקיר החיצוני של המבנה וכעת עיקר העבודה מתמקדת בפנים המבנה. מתחם הקולנוע הוא בבעלותו של היבואן והתעשיין ענאן שמשום.
בנייתו של בית הקולנוע, הממוקם סמוך לבית חולים העמק ושכונת רובע יזרעאל, החלה לפני כשלוש וחצי שנים. הוא נבנה כחלק ממתחם בילוי ופנאי תחת השם 'בלו וואלי' ויכלול 9 אולמות קולנוע, מסעדות, בתי קפה ועוד שיתפרשו על פני שטח של למעלה מ-2,000 מ"ר.

2 צפייה בגלריה
מסעדות בתי קפה ופאבים
מסעדות בתי קפה ופאבים
מסעדות בתי קפה ופאבים
(צילום: דוברות עיריית עפולה)
קראו גם:

היזם והבעלים שמשום הוא בעל החברה השולטת בשוק משקאות האנרגיה עם המותג המצליח BLU. מי שתפעיל את אולמות הקולנוע היא רשת הסרטים והקולנוע MOVIELAND, לה שלושה מתחמי קולנוע וביניהם מתחם בעיר כרמיאל ובו שישה אולמות, מתחם בן שבעה אולמות בקניון עזריאלי בחיפה ומתחם בן 11 אולמות בנתניה וכאמור, בקרוב, מתחם בן 9 אולמות בעפולה שיכללו ציוד הקרנה וסאונד חדיש הכולל מקרני לייזר המבטיחים תמונה בהירה וחדה ובמסכים גדולים. אולמות הקולנוע יכללו ספות מעוצבות וכסאות מתכווננים ונוחים במיוחד וכן לובי עם בר משקאות וכיבוד קל ומתחם לילדים.