מרכז בילוי חדש עתיד לקום בקרוב בפארק הרכבת בעפולה: החברה הכלכלית בניהולו של נתנאל כהן מקדמת בימים אלה את הקמתו של המרכז, בלב ליבה ההיסטורי של בירת העמק שיכלול מסעדות, מתקני שעשועים לילדים, ספסלי ישיבה ומדשאות רחבות ועוד. יש לציין כי את הקמת המתחם יזם ראש העיר לשעבר יצחק מירון.
2 צפייה בגלריה
מתחם הרכבת במרכז העיר עפולה
מתחם הרכבת במרכז העיר עפולה
מתחם הרכבת במרכז העיר עפולה
(צילום: דוברות עיריית עפולה)

כידוע, בשנים האחרונות זוכה העיר עפולה להגירה חיובית של משפחות צעירות לצד בינוי מאסיבי במרחב הציבורי. יחד עם אלה זוכה העיר להתפתחות מואצת במגוון תחומים וביניהם תרבות וחיי לילה בעיקר בחלקה הדרומי של העיר. בימים אלה פועלת העירייה באמצעות החברה הכלכלית להוסיף פעילות במרכז העיר, כאמור, באמצעות הקמת מרכז בילוי חדש ומרענן.
מהעירייה נמסר כי המרכז החדש יוקם, כאמור, בתוך פארק הרכבת ועתיד לכלול מסעדת שף במבנה ההיסטורי הדו קומתי וכן מסעדות ובתי קפה בשישה מבני זכוכית שהוצבו בפארק בחודשים האחרונים.
כמו כן יכלול המתחם מתקני שעשועים לילדים, תוקם לאורך כל הפארק הצללה אומנותית שעיצובה ייבחר על ידי הציבור ויוצבו ספסלים וריהוט רחוב חדש לטובת המבלים במקום שייהנו כמובן גם מהמדשאות הרחבות המקיפות את הפארק.

2 צפייה בגלריה
המבנה ההיסטורי במרכז עפולה
המבנה ההיסטורי במרכז עפולה
המבנה ההיסטורי במרכז עפולה
(צילום: דוברות עיריית עפולה)
קראו גם:

בעירייה ציינו כי אגף התרבות בשיתוף רשת שחקים יצקו לתוך המתחם גם תוכן שיכלול הופעות מוזיקה על הבמה הסמוכה, פסטיבלים של אוכל ובירה (כפי שהתקיימו בשנים האחרונות), שווקי איכרים, יוצרים ווינטאג', במה פתוחה לזמרים ולהקות צעירות, במה פתוחה לילדי החוגים בעיר ועוד.
בחברה הכלכלית ציינו כי למרכז הבילוי החדש התקבל כבר טופס אכלוס ובקרוב יפורסם מכרז הפעלה למסעדות ולדוכנים השונים כאשר יעד הפתיחה הוא בעוד כחצי שנה.